poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3256 .



Omul se vrea, din nou, Dumnezeu
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Stefan Doru Dancus ]

2009-12-18  |     | 



Știm cu toții că doar un pas ne mai desparte de legalizarea clonării omului. Eu spun că această incalculabilă nechibzuință este unul din semnele sfârșitului lumii noastre. Cuibărite în întunericul libertăților promovate de diavol, mințile omului nu pot imagina uriașa pierdere provocată oștilor lui Dumnezeu. Sub masca ajutorării aproapelui, diavolul își creează propria armată, una cu care crede că va învinge omenirea pentru totdeauna, și asta cu participarea benevolă și tacită a “căldiceilor” (marea masă!) atât de perfect ilustrați în Biblie. Închipuiți-vă următorul dialog între omul de știință și omul de rând:
- Domnule X, la ce bun să munciți atâta când noi, ca ființele cele mai inteligente ale pământului, ar trebui să ne dedicăm timpul unor acțiuni pe măsura noastră, să trăim într-o bunăstare pe care o dorim de secole? Nu v-ar conveni să nu prestați nici un fel de muncă și să vă folosiți timpul în scopurile pe care vi le doriți? întreabă savantul pe “căldicelul de masă”.
Nu cred că un strungar, un muncitor, un inginer, un doctor, un taximetrist, un profesor sau un funcționar, toată gloata asta care se învârte fără rost de ici-colo, ar spune “nu”. Iar atunci, omul de știință ar zice:
- Singura noastră rugăminte este să donați o celulă din trupul dvs. pentru a putea produce o copie care să vă înlocuiască în meseria pe care ați practicat-o până acum. Vă veți primi retribuția în continuare fără efort, veți dispune de oricât timp liber, nu-i așa că asta v-ați dorit mereu?
Credul și încântat, căldicelul va accepta la repezeală fascinanta propunere – înlocuirea creației lui Dumnezeu cu un soldat al diavolului. Izolat între zidurile satisfacerii trupești, omul se va transforma într-o ființă indiferentă la “mersul lumii”.
- Dar cum îl voi recunoaște pe aproapele meu, pe prietenul meu de familie, pe tatăl meu, pe copilul meu? va întreba, naiv, cel înșelat.
- O, nici o problemă, clonele vor purta un semn distinctiv, pe mână sau pe frunte, în funcție de nivelul social în care lucrează, va răspunde savantul.
Treptat, clonele vor controla toate administrațiile și toate guvernele planetei. Datorită “semnului” (descris de Biblie în Apocalipsă), numai ele vor deține cheile tranzacțiilor financiare. Înlocuitorii aceștia ne vor fi oferiți în curând drept sclavi ai noștri pentru a ne ignora în continuare propria sclavie. Ei vor dicta regulile piețelor de afaceri, ei vor coordona bursele de valori, ei vor negustori tot ce se vinde și se cumpără. Expulzat din perimetrul în care se iau marile decizii, omul va ajunge un animal dependent de clona lui, întreținutul acesteia, obiectul uzat pe care-l aruncăm în magazie, în ideea că ne va mai folosi cândva și căruia ulterior, atunci când facem curat, îi destinăm ghena de gunoi.
Deoarece nu mai gândesc la parametri umani și datorită timpului limitat de care dispun, las în seama autorilor de science-fiction subiectul domiciliului și hranei clonelor (cazărmi speciale, legume tratate genetic și animale reproduse prin același procedeu, îmbrăcăminte tip etc.). În consecință, afirm că tehnica genetică ce permite dublarea creației lui Dumnezeu nu poate produce decât imitații. Da, omul se vrea, din nou – Dumnezeu. Sub presiunea diavolului a găsit și metoda prin care să-și ducă ambiția la un rezultat strălucitor, numai că celor doi aliați nu le este permis să creeze.
Aceasta este armata cu care dracul se va prezenta la lupta finală. Obez și lipsit de de condiție fizică după renunțarea la a-și câștiga pâinea cu sudoarea frunții, cum spune Biblia în Geneză, omul va fi învins din start și aruncat la ghenă ca o jucărie inutilă.
Dar pentru ca lucrarea de față să-și împlinească menirea și să reziste noroiului pe care oamenii de încredere ai necuratului îl vor arunca asupra ei, voi vorbi în continuare despre noua constituție pe care acesta, urmându-și planurile, o pregătește pământului. Vor sta la final, față în față, născuții și făcuții, acei născuți care s-au opus legii clonării (legiferată prin “vot democratic”!), care au dorit cu toată puterea ființei lor să ducă până la capăt răscumpărarea păcatului primordial și care n-au cedat inamicului nici măcar un fir de păr. Acești învingători vor stăpâni lumea după Armaghedon, așa cum se spune în Biblie: “Fiii robilor Tăi își vor locui țara și sămânța lor va rămânea înaintea Ta.” (Psalmii, 102.28).

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!