poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3862 .



Familia VI
scenariu [ Film ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [thedream ]

2009-08-15  |     | 




EXT. TERASA FAMILIEI IMBRUS – NOAPTE

Doamna Elena stă gânditoare privind undeva departe printre stele. E îmbrăcată doar cu un halat subțire de satin alb. De undeva din spate se aud niște pantofi bărbătești apropiindu-se cadențat. Ea nu reacționează. Un bărbat ce cel mult 35 de ani intră în cadru îmbrăcat în costum de majordom. Are în mână un alt halat, mai gros.
MAJORDOMUL: Poftim doamnă, nopțile sunt încă reci.
ELENA: Mulțumesc, Bogdane. Nu mi-e..., nu mi-e frig.
Bogdan îi așează totuși halatul pe umeri. Femeia îl strânge recunoscătoare în jurul corpului.
BOGDAN : Vă pot servi cu ceva ?
ELENA : Nu, dragul meu.
Bogdan pleacă.
Elena mai aruncă o privire cerului șoptind:
ELENA: Dumnezeu să ne ierte!
Elena intră abătută în casă și dispare urcând niște scări interioare.

EXT. STRADÃ – NOAPTE

Carmen se plimbă pășind rar, melancolic. Are o țigară în mână ceea ce e în contrast direct cu impresia de ingenuă lăsată până acum.
ALEX(O.C.): Credeam că te-ai lăsat.
Carmen tresare speriată de vocea și prezența lui. Alex apare din spatele ei, are câte o plasă plină în fiecare mână.
CARMEN: Așa credeam și eu.
Cei doi încep să meargă alături pe strada întunecată.
ALEX: Ce cauți prin zona asta?
CARMEN: Dar ce? Nu am voie nici măcar să mă plimb ?
ALEX(defensiv) : Nu am spus asta.
CARMEN (în șoaptă) : Ba da...
Alex se oprește ezitând în fața unui bloc. Carmen mai face doi pași apoi se oprește și ea respirând adânc, așteptând.
ALEX : Am ajuns acasă..., tu..., unde mergi ?
CARMEN: În stație..., acasă cred.
Fiecare cuvânt rostit de cei doi accentuează senzația de tensiune dintre ei.
ALEX : Dacă aștepți două minute vin cu tine până acolo. E mai sigur, nu ?
Carmen e evident foarte surprinsă de propunerea lui.
CARMEN: Ești..., ești sigur că vrei?
ALEX (sec): Așteaptă-mă.

EXT. STRADÃ – 10 MINUTE MAI TÂRZIU

Alex și Carmen pășesc încet alături. Parcă intenționat păstrează între ei o distanță apreciabilă. Fata își ține mâinile încolăcite în jurul corpului. Merg în tăcere preț de câteva bătăi, apoi Carmen oftează adânc.
ALEX: Ce e?
CARMEN: Nu e nimic. Ce să fie?
Alex nu răspunde dar se încruntă ușor.
Brusc fata se oprește și își mai aprinde o țigară.
CARMEN: De fapt... știi ceva? Nu te înțeleg! Mi-ai spus clar că nu vrei să mai vorbești cu mine niciodată după..., după ce ți-am făcut. De ce o faci?
Ultimele cuvinte le spuse aproape în șoaptă. Alex tace.
CARMEN: Ai spus că nu este iertare pentru ce am făcut. Că...
ALEX: Știu ce am zis.
CARMEN: Și atunci?! De ce mă chinui? De ce vrei să mă omori?
ALEX: Ha! Eu? Să te omor pe tine? Da’ de unde ți-a venit?
CARMEN: Ali..., te-am înșelat. M-ai văzut cu unul dintre prietenii tăi. E corect să nu-mi mai vorbești! Chiar dacă îmi vine să urlu ori de câte ori mă eviți... Dar e corect așa. Asta merit. Sunt cea mai rea de pe pământ!
ALEX: Carmen...
Tânărul îi ridică ochii plecați și apoi își apropie fața de a ei. Încet.
ALEX: Nu ești rea!
O sărută încet, tandru, pe buze. Carmen nu mai respiră și ochii ei se ridică uimiți spre el.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!