poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2160 .



pierderi în rețea
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [isa ]

2004-02-09  |     | 



_ Șefu', aci e bine?!
_ Nu, cretinule, mișcă mai la stânga!
_ Da', acu?
_ Mă rog se putea și mai bine, dar acum las-o așa, că poate până mâine îmi vine vre-o idee, ceva...
Mda! Vre-o idee? I-auzi dom'le, da' nu mai una!! Doar atât poți? Hai chinuie-ți neuronii, țara de fraieri și de săru' mâna, să trăiți, are nevoie de tine! Te rugăm din suflet, șefu, să nu ne dezamăgești!... Pfu! Ce aberație! Dar vă rog nu-s nebun, asta-i porția de reality show! Trăim într-o lume plină de constrângeri morale, sociale, teritoriale, de lungime și înălțime, de... Da, de ce?! Hei, eu nu vorbesc de România, că vorba aia, o fi ea centrul, buricul pământului, în miturile postdecembriste, care au menirea să-ți "stingă disperarea din ochi și sila din suflet", dar eu acum vorbesc la general, ete na! La global, globalizare, hm, vă sună cunoscut?! Bun! Ia să trântim un referat pe tema asta, că tot sunt la modă! Apropo, ce culoare mai aveți? Galbenă?! Hm! Nu-i bună, miroase a terorist de la o poștă!
Ce nu-mi convine? Păi multe, nu-mi convin, da' mai ales viața de câine, cerșătoria... că n-am bani de pâine... da las' că și mămăliga e bună! Ei da! Aveți dreptate, era bine să fiu câine, mda comunitar sadea! Da' ce, așa în pielea mea de "hommo fraieritus", nu-mi stă bine?! Și mai uite cum mai joc, tot pe loc, pe loc, pe loc........comanda, înainte marș! Bă, frate, sunt pierderi în(pe) rețea! Ba nu! Că îi recuperăm și pe aia! Exact, la nebuni cu ei! Da' mai nou au și ei un rol bine definit în economia de piață! Mda, sunt cerșetori calificați la locul de muncă, așa că nimic nu se pierde, totul se captează, transformă, prelucrează,repune în funcțiune....circulație.....și "mărfurile" umblă liber prin natură, și nu cunosc nici un fel de granițe, și nu au nevoie de vize, pașapoarte, euro, comunitate, garanții....
Mai știți și alte pierderi în rețea?!Așa-i că-mi pierd vremea... Nimic nu e nou sub soare, mă doare-n "rețea" de realitatea asta corozivă... și stau pe margine fiindcă sunt sătul să mă amestec și-n final să fiu aruncat ca o boarfă de second hand, în altă rețea! Quod erat demonstratum parcă se zice, nu? Eu nu mai fac nici o revoluție, rezoluție, mă doare-n cot de noua(vechea constituție), de pleacă ai noștrii, vin ai voștrii, mișcarea asta circulară, nu-mi e pe plac! Vreau ceva nou, ceva care să-mi pună în mișcare nu spiritul de sacrificiu, că pe ăsta l-am pus la bătaie de prea multe ori! Am să-mi creez o rețea proprie. Evrika! Adică eu mă privatizez! Și o să intru și eu în categoria... "șefu, aci e bine?!" Uf! Halal noutate! Mai bine mă pierd.....în natură!


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!