poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2068 .



Aleator
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Filet_Amarul ]

2002-07-08  |     | 



Ultima floare de primavara, un pas in zapada iernii si ultimul fluture, dar cine e Al Treilea OM?

In mintea lui se turna cafea cu cisterna, dar somnul era deja infipt bine de tot in ochii lui, poate de chiar ea. Ea statea la intrarea in camera fumand. Fuma mult, de mult de tot. Stia ca universul lui era imens de mic, dar cine stia El, sau EA? si cine e Al Treilea OM?

Strivi tigara cu tocul. Privi omul ce statea cu capul in maini. Nu-l suporta. Era genul de tip care nu fuma. Astia nu erau normali.

De ce fuma tot timpul? La naiba cu EA! De ce dracu' isi storcea tigarile pe podeaua lui? Of, ce viata mai avea si EL. O privi in ochi, nimic. Nu stia sau poate ascundea raspunsul. Cine naiba era Al Treilea OM?

Cauta pachetul. Mana ei masturba incet poseta in speranta gasirii samantei aducatoare de placere. Vroia tot ce era in pantecele posetei, vroia samanta calda, vroia jetul puternic sa-i sfarame falcile, vroia sa inghita, sa savureze acel ultim gest de moarte, dar de ce naiba nu gasea punctul?, in final gasi pachetul si isi aprinse o noua tigara. Doamne ce cald e!

Plangea. Si mana lui sapa incet in craniul lui cautand raspunsul, dar nu gasea decat durere si lacrimi. Nu era vina lui! EA stia asta! Si atunci de ce fuma? Nu stia cine era Al Treilea OM, dar cand avea sa afle...

Unghia ei era bine infipta in carnea tigarii. Era multumita de sine. Ajunsese ACOLO, de trei ori chiar! Isi aranja lenjeria pe corp, apoi isi ridica rochia si se duse spre intrarea camerei. Isi spuse in gand ca nu dorea sa se mai prefaca ca a avut orgasm cat o mai trai. Ce naiba era cu EL? De ce plangea, doar se distrase, se "eliberase" de toate grijile. Cine era Al Treilea OM? intrebase el. Pai, de ce sa-i spuna? Se indrepta spre baie, acolo se dezbraca si se spala, ura cand ramanea murdara de barbat, mai ales vara. Da era cald, nu gluma!

Plangea. Stia ca EA avea raspunsul. Degeaba i se oferise. Era gol pe marginea patului. Nu intelegea. Da-o dracului de noapte! De ce nu aflase inca? Trebuia cumva sa afle raspunsul. Unde naiba ajunsese ea? Unde era acest ACOLO? Oare ACOLO se afla Al Treilea OM? Nu mai intelegea nimic... "Daca nu ajungi ACOLO, incearca sa fugi, altfel EI vor veni dupa tine, iubitule, intelege, n-ai ce-i face..." Trebuia sa se imbrace.

Reveni in camera. Stia ce e cu el. Nu avea cum sa ajunga ACOLO, bine, bine, dar oricum.
Scotoci dupa o alta tigara. Se sprijini de tocul usii si inhala fumul. Doamne, ce senzatie! Sex, tigari si cam atat. Ce viata nenorocita. Se intreba daca avea vreun sens sa il ajute. Oricum o facuse lata, isi lasase gura sa spuna cuvintele alea.... Ura barbatii. Dar de fiecare data cand vreunul din rasa lor ajungea in patul ei, urla, urla tot ce stia, macar astuia nu-i spusese tot. oricum, prea multe nu stia nici ea.

Uite-o! Uite-o cum fumeaza! Se ridica de pe marginea patului si trecu prin dreptul ei gol. Intra in baie, se spala pe fata, apoi lua dusul si se uda din cap pana in picioare cu apa rece. Se imbraca, asa ud cum era. O privi in ochi, doamne ce ochi avea.Raspunsul era chiar la indemana lui. Ii apuca sanul drept in mana lui si poi o saruta. Intre buzele lipite ale celor doi era doar fum de tigara. Iesi din casa, se urca in masina si pleca

Ce fusese asta? Sarutul ala, increderea aia, apa rece, mana pe sanul ei, aproape ca...Doamne! Ce om, ce barbat, ce senzatie! Mai trase din tigara odata si apoi o strivi cu tocul pantofului.Privi masa din hol. Lipseau toti banii, mai putin un mic teanc pe care erau cheile casei. Ce om! Ce schimbare in ochii lui... Poate chiar avea sa afle raspunsul, poate avea sa o ajute pe ea sa scape de EI....Ce om, nu-i de mirare ca-l iubea si ca dintr-o data ii era dor de mana lui pe sanul ei...

Accelera. Isi trecu mana prin parul ud. Schimba viteza. Ce drum liber, totusi era vara si era si 5 dimineata, dar era mai liber ca de obicei. Nu va uita vreodata privirea EI cand o sarutase.
Se gandi la EA, la EL, la EI....
Cine era Al Treilea OM? Si ce viori! Doamne, cum mai cantau viorile alea! LE auzea si acum...

NOTA AUTORULUI: notiunea de ACOLO nu este sinonima cu orgasmul, dupa cum au crezut alti cititori

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!