poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1612 .



Dorința
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [assurbanipal ]

2008-10-19  |     | 



Nu era o stâncă ca toate stâncile.Era o stâncă îndrăgostită de mare,era cea mai aproape de spuma ce scălda nisipul plajei.Era fericită când un val mai puternic ajungea până la ea,spălând-o de alge,mușchi, ori meduze arse de soarele ce pârjolea chiar și cea mai mică formă de viață.După retragerea mângâietoare a valului se simțea diferită față de celelalte surate îmbătrânite și uscate,parcă o mână nevăzută o dezgolea lăsându-i la vedere toată puritatea.Întro zi vântul își domoli tăria,iar marea rămase-n nemișcare.Iar timpul trecu nepăsător mai departe.Pe stânca îndrăgostită de mare o cuprinse disperarea,soarele o usca dându-i aceeași asemănare cu stâncile din jur.Simți ca o aducere aminte,o vagă senzație de plăcere.O meduză cu mișcări sporadice își încheia ciclul vieții uscându-se pe stâncă.Timpul aduse toamna cu furtunile ei fără de sfârșit.Plăcerea dispăruse,ar fi vrut să mai simtă o algă sau măcar o meduză,care își așteaptă sfîrșitul,însă nimic ,doar valurile o izbeau necontenit,totul devenise un chin.Ar fi vrut puțin soare,doar fulgerele îi luminau fața împietrită.Un tunet se abătu dinspre tării,o lumină inundă plaja,pentru o clipă marea o mângâie ca altădată.Apoi nu mai simți nimic.Furtuna se opri,soarele apăru din mare.Aceeași plajă,doar stînca lipsea.Stînca își împlini visul,se contopi cu marea.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!