poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2024 .



Þara noastră unde e?
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [isa ]

2008-06-05  |     | 





Aburește-mă România! Promite-mi și te rog, minte-mă frumos! Oferă-mi și îți voi da un loc în inima mea chiar de n-am garsoniera mea, nici aici și nici în Asia! Privește-mă în ochi și spune-mi că ai nevoie de mine, exact așa cum sunt! Fără toate acele etichete obligatorii și standarde de fațadă și care în realitate nu sunt decât forme fără fond!
Arată-mi că ai încredere în mine și nu mă trimite la „plimbare” prin alte țări străine, pentru că nicăieri nu-s „căpșunile” mai gustoase ca aici! Dă-mi voie să visez și te rog să nu-mi dai peste degete în momentul în care ți se pare că visul e prea frumos ca să fie adevărat… Lasă-m pe mine, te rog, să-mi tai singur craca de sub picioare și nu o face tu pe cenzorul din oficiu, pentru că nu-mi place să iei decizii în locul meu!
Privește-mă în ochi și spune-mi chiar dacă e ceață, „ei lasă, nu-ți face griji, o vom scoate cumva la capăt! Hai să căutăm soluția cea mai bună împreună!
Halal discuție! Da, dar avem o oglindă frumoasă. Eu stau aici și vorbesc cu tine și nici prin cap nu-mi trece să aberez pe marginea subiectului:cu cine-i cea mai frumoasă din țară, pardon, care-i cea mai frumoasă țară?!! Pentru că n-are rost! Tu nu ai răbdare cu mine și eu am obosit să-și spun că TU EȘTI CEA MAI FRUMOASÃ ÞARÃ DIN LUME! Ai dreptate, Tu Ești, dar cu toate acestea sunt nevoit să mai plec din când în când, pentru că trebuie să mai văd și alte lumi, pentru a mi se face dor de tine și a-mi urla în creier de câte ori mă întorc: „Bine ai revenit în cenușiu! Aici nu s-a schimbat nimic, muritorule!” „Mă rog, hopa, știai că ai un strat nou de tupeu? Bun, am înțeles, așa-i moda!” Dar eu nu vreau asta! Nu pot opri timpul pe loc… Hai să vedem ce avem la purtător: două entități învârtindu-se în jurul aceleiași banale cozi! Eu visând la… tu trăind în…
România, Trezește-mă! Sau e deja prea târziu?!! "Þara noastră unde? Þara noastră, ce-ați făcut cu ea?!"

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!