poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1772 .



Produsul
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Florian din Transilvania ]

2007-09-13  |     | 



NOTÃ: Mesajul, mai bine zis, proza care urmează, nu este gratuită. Cititorii care vor avea plăcerea să o citească sunt invitați de autor să facă o pomenire ( să dea un acatist de pomenire, și mulțumire ) părintelui Cleopa Ilie, într-o biserică română, ortodoxă, în zilele care urmează. Valoarea acatistului este de 1 leu ( 1 RON ). Mesajul se adresează unor creștini de onoare. Cei care au onoare, și nu vor dori să urmeze dorința mea ( a autorului ), sunt invitați să nu citească proza din mesajul de mai jos. Cei care nu au onoare, și o vor citi, fără a da acatistul ( cu valoarea menționată ), să aiba în vedere că vor avea față de mine această datorie, pe lumea de apoi.


Produsul


- Vă dau un Hristos autentic.Lemn de brad. Sculptură, finisaje, furnir.
- Ceva mai deosebit nu aveți?
- Ba da! Cel de colo. De stejar!
- Minuni face?
- Acela nu face. Dar, puțin mai încolo, priviți-l pe cel din lemn afumat! Plânge și sângerează, simultan!
- Noi dorim un Hristos care să facă minuni exterioare Lui!
- Se poate gasi… De exemplu, cel de piatră, de pe raft! Vindecă de blegeală!
- Căutam un Hristos care să sature de foame, măcar o țară întreagă!
- Momentan, nu avem! Puteți comnpleta o comandă, și vom face tot ce ne stă în putință să o onorâm cât mai repede!
- Cât durează până vom intra în posesia acestui model de Hristos?
- O zi, două! Maxim, trei! Cel mult!
- A! Să nu uităm! Sperăm că Hristosul acesta respecta și standardul de calitate ISO 2007! Minuni garantate în orice volum, și oricând, spre totala satisfacție a clientului!
- Evident! Dar numai minuni care satură câte o ntreaga țară înfometată!
- Sperăm că produsul este și ecologic!
- Normal! Minunile pe care le face acest model de Hristos sunt total ecologice!
- Cât petrol consumă?
- Minunile produsului nu consumă petrol deloc!
- Atunci, apă?
- Minunile produsului nu consumă apă deloc!
- ? Atunci, mă rog, ce consumă?
- Produsul nu consumă decât credința clientului!
- Ce este credința?
- Ceva ce aveți, într-o proporție care să facă posibilă minunea, sau nu aveți suficient, sau deloc!
- Mă rog, ce instrument de masură este utilizat pentru măsurarea credinței clienților?
- Instrumentul de măsură utilizat pentru măsurarea credinței clienților, indispensabilă pentru efectuarea minunilor, este chiar Dumnezeul! Acesta este motivul pentru care la prețul de baza al produsului se adaugă o taxa de …, reprezentand bonificații pentru credință!
- Prea scump!
- Mă rog, puteți beneficia de o promoție! Dar nu mai târziu de …!
- Înțelegem! Și dacă la funcțiunile produsului se adaugă și minunea de a vindeca bolile de vedere?
- La prețul de bază al produsului, se adaugă suma de…, reprezentând soft și hard de bază, inclus în valoarea lui Hristos, pentru vindecarea bolilor de vedere!
- Chiar și ale orbilor din naștere?
- Nu. Pentru vindecarea orbilor din naștere, se plătesc soft și drivere, separat.
- Mulțumim! Ne mai gândim! Prețul ni se pare, oricum, exagerat… Să nu uităm, dacă cumpărăm mai mulți Hristoși, de exemplu, doi, prețul per produs scade?
- Pentru doi Hristoși prețul per bucata este de…, adică realizați o economie de… per produs! Pentru mai mulți Hristoși, prețul scade în același raport! La doi Hristoși achiziționați, beneficiați de o licență gratuită pentru minuni referitoare la vindecarea ciungilor și ologilor!
- Ne-am lămurit! Scump, scump… La asemenea prețuri, când se vor vindeca toate suferințele Planetei?
- Prețurile acoperă cu greutate cheltuielile cu materialele, și manoperele simbolice, de producție. Comisioanele percepute de firma noastră sunt modice!
- Oferiți și o perioadă de testare a produsului, înainte de achiziționare?
- Evident! Perioada maximă este de… De asemenea, puteți achiziționa produsul și în rate, prin băncile…
- Mulțumim foarte mult! Good bye, bună-ziua, dasfidania, bonjour, etc…!
- Vă mai așteptăm pe la noi!

- Ai notat tot?
- Da, domnule…
- Crezi că putem scoate pe piață un produs similar, la un preț mai competitiv?
- Da, domnule…
- Te-ai gândit la un nume, pentru el?
- Hristos Bussines Upgrade…





.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!