poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1569 .



Două drumuri...două suflete...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-06-27  |     | 



Cred că doi oameni pot merge pe două drumuri diferite...cu visele lor...dar au ceva comun...acel ceva îl vor descoperi atunci când vor ajunge să meargă paralel...unul lângă altul...aruncându-și discret câte o privire...
La un moment dat cele două drumuri încep să se apropie...până când cei doi își pot vorbi, apoi...se apropie și mai mult astfel încât să poată să-și arunce unul altuia o privire gingașă...
Drumurile continuă până acolo încât cei doi își pot întinde mâinile pentru a se atinge...a se mângâia...pentru a se simți...
Drumurile continuă să se apropie până când cei doi se pot apleca unul asupra celuilalt pentru a-și da o dulce sărutare...
Drumurile se apropie și mai mult până când devine aproape unul singur...iar cei doi se îmbrățișează puternic...dar cu gingășie...cu tandrețe...și cu dragoste.
Și apoi...ținându-se de mână...pășesc alături...unul lângă altul...paralel...pe drumul ce i-a unit....pe drumul ce-i va duce departe...acolo unde nici ei...nici drumurile nu se vor întâlni niciodată...într-o lume nouă...necunoscută...o lume pe care fiecare și-ar fi dorit-o altfel....
Cu sufletul curat tu ai aprins lumina la capătul acestui drum. Ai încercat prin cuvinte simple să dai valoare iubirii. Totul a plecat din dorința sacră de a da valoare unui gând sensibil, unui vis. Trăiești iubirea noastră...o simți...o cauți. Fiecare amănunt îl prețuiești. Și știi de ce? Pentru că dragostea se vrea în fiecare din noi, chiar dacă provoacă durere...lacrimi...Și vom învinge pentru că vrem să-i dăm nuanțele cele mai frumoase. Zâmbește dragostei...îți va zâmbi și ea atunci când nici nu te gândești. Las-o să se apropie de tine...urează-i bun venit...îmbrățișeaz-o. Vei descoperi în curând ce vrea să îți ofere.



.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!