poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1662 .



Început din sfârșit
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [eMeea ]

2005-12-07  |     | 



Un singur ceas de adio …
Și-un singur sâmbure de adevăr păstrat în vorbă, atât îmi mai poate oferi. Atât îmi poate oferi această clipă, atât îmi mai poate oferi viața, doar atât … și numai tu.
Te păstrez în minte, te păstrez în suflet, îți păstrez cuvintele pe buze … și-ți păstrez inima în mine.
Inima ta … bate acum în corpul meu, sângele tău trece acum prin vene și se contopește cu al meu, la fiecare bătaie a inimii, învie o parte din tine … învie în mine, pulsează nervul în deget, în stomac, în minte … trăiește și la fiecare mișcare îmi înregistrează o amintire de-a ta … și fiecare amintire trista zvâcnește în mine și scoate la suprafață veninul … îmi reneagă natura și scoate șiroaie brune la suprafață … vineții și bucați închegate, care mă ard, ca un acid, mă desfigurează și îmi seacă gândurile.
Se-ncheie un șir, se-ncheie un vis și o viață cu tot cu o speranță, care de-acum rămâne a mea.
Un deget și iar alt deget, la fiecare zvâcnire a pulsului mi se slabește strânsoarea pumnului și scap, scap sau vreau eu să dau drumul intenționat … primul mai greu apoi cu nervozitate și dispreț arunc în neștire mii de pumni de țărână. Se lovesc de scândura veche și putrezită sfărâmându-se în mii și mii de bucățele. Dar la orice zidire unui lut îi trebuie apă … vine acuma, căci lacrimile mele fierbinți sunt înghițite cu sete de pământul proaspăt săpat.
Oh … și te urăsc, te urăsc pentru că ești mort … pentru că nu ești în picioare în fața mea să țip la tine și să te lovesc … să te omor eu sub lovitura pumnilor mei, dar să știu că nu te bagi tu singur în groapă … oh și ai pășit cu pași atât de repezi … dar inima ta … e la mine. O am, o aud cum bate în piept … cum se trezește la viață cum îmi antrenează corpul care deja uitase ce înseamnă să te miști, să traiești …
Ești mort … dar inima ta … ea mai trăiește … și tu prin ea.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!