poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 266 .



Circuitul sexului în bloc
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2023-05-10  |     | 



Într-o marți, pe nepusă masă, lui Fane Gogoașă i se năzări să facă schimbare de sex. Nu știa sigur cu cine, însă: cu nevastă-sa, care îl dădea pe al ei tuturor și astfel făcea o grămadă de bani sau cu Marin Grijanie de la etajul doi, care avea coadă de femei la ușă ori dând târcoale blocului. Era clar, atât nevasta cât și vecinul aveau sexe mai bune, eficiente și de succes, ăsta fiind principalul motiv pentru care Fane se gândise la schimbul de sex. Alt motiv era că se plictisise de al lui, pe care îl și ura din cauză că nu mai crescuse de pe la șapte ani, dar îl și considera apatic și total lipsit de interes pentru orice activitate cu excepția facerii de pipi. Fane dădu cu banul; a căzut să-i ceară nevestei schimbul de sex. Îl îngrozea gândul că, de va fi acceptat, va trebui să se culce cu tot blocul dar nu mai exista cale de întoarcere. Patruzeci de ani se chinuise cu un bagaj genital sărac și continuarea calvarului era exclusă. Scărpinându-se pentru ultima oară la ouă, Fane își așteptă nevasta la intrare în bloc și îi propuse schimbul. Doamna Gogoașă, sculer-matrițer la Depoul Metrorex, doar un dos de palmă îi dădu și un genunchi în bărbăție, ca să-i centreze zborul și aterizarea la loc dosit, unde nici Smurd-ul nu l-ar putea găsi. Două ore a stat lat în spațiul verde, bine ascuns de gardul viu. La trezire, năuc și udat din belșug de Kiki și Miki, maidanezii blocului, Fane își lepădă tricoul Amibas și urcă în bloc la bustul gol să-i propună și lui Marin Grijanie schimbul de sex, că nevasta i se păru destul de clară în păreri. Pe vecin nu-l găsi acasă, dar pe nevastă-sa Gigliola da. I-a ieșit fumând în cadrul ușii, toată despletită și strălucind datorită soarelui de asfințit care-i îmbrăca ființa din spate, dinspre balcon. Un capoțel de vinilin abia reușea să-i ascundă jumătate de sân drept și lipsa chiloților. Am venit să fac schimb de sex cu Marin, îi declamă Fane doamnei Grijanie fără preambul și cu brațul stâng în gardă, să nu-și ia din nou un dos de palmă. Marin nu e acasă da' hai că fac eu schimbul, ți-l dau pe al meu de două ori și dup-aia te invit la masă, că prostu' meu e la mă-sa la Caracal și vine mâine, îi explică Gigliola. Fane nu-și putu crede urechilor. Bătăi accelerate în pantaloni îi reaminti interesanta ipostază de a fi bărbat, uneori. Când vecina îl mai și apucă de după talia goală și-l privi în ochi, zâmbind, acceptă propunerea ei. Întotdeauna crezu că e mare scofală schimbul de sex, că așa auzise pe la televizor, dar acum își dădu seama că e mult mai dificil: deși primi de la Gigliola Grijanie de două ori sexul în vreo douăzeci de minute, nu înțelese nimic din el. Mâncă friptura cu cartofi, dădu pe gât un pet de bere și dus fu. Din prag, vecina își luă rămas bun cu "zgura mă-tii" să audă tot blocul.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!