poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 862 .



Loc de dat cu capul de Google
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2023-03-27  |     | 



Se dusese vorba prin oraș că un psihopat pândea adolescenții prin parcuri și, la adăpostul întunericului, le dădea câte o carte. Pe culmile plăcerii și profitând de starea lor de șoc le deschidea uneori volumul și le citea, la lumina câte unui colț de Lună, versuri sau fraze din vreo poveste, pasaje din vreo nuvelă ori gânduri ale vreunui înțelept antic. Victimele, oripilate, se rugau în gând la Sf. TikTok să facă să apară vreun influencer pentru a le salva sau invocau spiritul internetului atotputernic și omniprezent să aducă ploaia ca să ude ciudatele arme de hârtie ale psihopatului și să le distrugă. Dar se dusese vorba și că niciuna dintre rugile lor nu funcționa; îngerii celulozei și arhanghelii cernelii erau mai puternici, așa încât cărțile psihopatului nocturn continuară să se deschidă în calea adolescenților și din ele să le urce în urechi poeme arabe vechi, povești ale Șeherezadei, aventuri ale cavalerilor medievali ori romane de dragoste și de spionaj. Îngroziți, tinerii pe care noaptea-i ținea pe străzi pentru a fi abuzați literar au încetat să mai iasă din casă în scurt timp. De rușine că le mirosise a cerneală tipografică și că aflaseră mai multe lucruri decât în 10-12 ani de școală nu au spus nimic nimănui, doar că, foarte curând, bibliotecile din oraș au devenit neîncăpătoare, influencerii au dispărut, la florării au început să fie cozi iar zâmbetul a devenit semnul de recunoaștere al celor mai tineri locuitori ai urbei în care se spusese că un psihopat pândise adolescenți prin parcuri.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!