poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1008 .



Dulce-Amar
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Zeita ]

2011-04-03  |     | 



Ne indragostim...ne indragostim in fiecare zi de jumatatea ce ne completeaza,umbra,perechea aleasa.Uitam de prejudecati,aparente,ziduri indestructibile,uitam de tot.Ce conteaza cu adevarat?Ca ne iubim.Ne iubim pe batranul nostru continent.Dorim sa aprindem flacari,sa provocam incendii cu fiecare sarut,imbratisare,soapta ,cu fiecare moment petrecut in doi.Totusi,o iubire ni se da perfecta,fara cusur dar parca pe drum se ciobeste ceva..obstacole ce se incapataneaza si ne intuneca calea,ploi ce ne determina sa oprim pasii,ger ce ne face sa impietrim.Ne simtim unul altuia durerea,regretul,nostalgia,iubirea uneori si ura.Si ce?Nu facem nimic.Ramanem muti unul in fata celuilalt si ne intrebam "De ce?".Suferim in tacere,agonizam si plangem pe ascuns.Rupem poze si stergem orice gand inca pastrat in minte.Cu toate acestea in adancul sufletului stim ca nu e sfarsitul.Ca totusi mai exista o sansa.Ploaia nu va cadea la nesfarsit,in curand va iesi soarele si vom sari voiosi si peste obstacole.Este nevoie doar de noi,de vointa,de dorinta si de sentimentul ce ne leaga...vorba despre primul pas.Suntem gata?Pasim?Inca un pas in doi...ruleaza o puternica imbratisare,un sarut plin si continuarea drumului ce candva l-am abandonat.Ah!Emanam caldura,dragoste,mierea ne inunda trupul.Sa nu renuntam,sa fim puternici,pentru ca fiti ABOSULUT convinsi ca atunci cand ne dorim cu adevarat,cand luptam si nu ne dam invinsi vor aparea cu siguranta roadele,fructele dulci zambetul satisfacut din coltul gurii.Vom striga in gura mare: Te iubesc,te am,te traiesc!Dar totul este in doi,de la egal la egal.Cand frica ,delasarea te va cuprinde,cand vei fi dezandajduit si vei crede ca totul este in zadar sa nu uiti niciodata scopul,trofeul pentru care lupti.Cat de fericit vei fi la sfarsit...Daca sentimentele negative ne cuprind si renuntam fiti siguri ca mai devreme sau mai tarziu va aparea intrebarea aceea nesuferita: "Ce s-ar fi intamplat daca...?".Fiti corecti,iubiti,profitati la maxim de ceea ce primiti corect.Drum bun!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!