poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1723 .



O pagină de jurnal
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Catalin-Florian ]

2011-02-06  |     | 



Joi, 23 Decembrie

Dragă jurnalule,

Azi am fost externat din spital. Mă bucur foarte mult fiindcă o să petrec Crăciunul acasă, alături de mama și tata. O să împodobim bradul, mama o să facă prăjituri și o să vină și Moșul. Sper să primesc trenulețul pe care l-am cerut. Am fost cuminte anul acesta.
Sper să nu mai văd niciodată spitalul acela. Mă simțeam foarte trist acolo, printre acei oameni bolnavi. Totuși, domnul doctor era un om bun și mă făcea tot timpul să râd.Se
purta frumos cu mine și îmi spunea că o să mă fac bine în curând. Când am aflat că o să plec acasă am fost așa de fericit încât aproape am început să plâng. Și mama plângea. De fapt a plâns toată ziua. Mi-a spus o poveste foarte frumoasă cu îngerași. Mi-a mai spus că mă iubește enorm și că voi fi mereu îngerașul ei.
Tata a fost supărat astăzi. Nu știu de ce. L-am întrebat când voi putea ieși afară să mă joc cu prietenii mei și a început să plângă după care a ieșit din camera mea. Cred că este emoționat de faptul că m-am vindecat.
De-abia aștept să mă joc cu prietenii. Zăpada s-a așternut așa că ne vom bate cu bulgări și ne vom da cu sania. Am să o văd pe Marina. Nu am mai văzut-o de mult timp. Cred că îmi place de ea. E foarte drăguță. Poate peste ani noi doi vom fi ca mama și tata, ne vom iubi și vom sta tot timpul împreună.
Acum mi-e somn, sunt tare obosit. Mâine e Ajunul Crăciunului, deci vreau să fiu plin de energie.

*********

Miercuri, 22 Decembrie

- Doamnă Petrescu, îmi pare nespus de rău că trebuie să vă dau această veste. Cancerul a ajuns la creier, iar noi nu mai avem ce face. Am făcut tot ce ne-a stat în putință.
- Nu ! Nu e adevărat....Fiul meu va supraviețui....Fă-l bine ! Mă auzi ?! Fă-l bine !
- Doamnă, vă rog frumos să vă calmați. Mă doare foarte tare faptul că Gabriel va muri,
însă în astfel de cazuri sunt șanse foarte mici de....
- Dar de ce ?! De ce ?! Are doar 10 ani....Cu ce a greșit ?!
- Nu știu. Poate că asta e voia lui Dumnezeu...Mâine îl vom externa. Ar fi cel mai bine să petreacă Sărbătorile acasă. Veți putea să petreceți mai mult timp cu el. Mai are de trăit aproximativ 3 săptămâni.
- El știe ?
- Nu. Nici nu cred că ar trebui să afle. L-ar distruge această veste.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!