poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1080 .



Doar eu cu noi
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ranestiutul ]

2010-07-15  |     | 



Sunt trist azi. Afara ploua de parca Dumnezeu ma ajuta sa traiesc momentul mai intens.
Nu sunt trist ca sunt trist, sunt trist ca nu-mi pot trai tristetea mai profound.
Oare ma bucur ca sunt asa sau ma bucur doar de inca o intalnire cu mine?!
Ma caut tot timpul dar de cele mai multe ori nu vreau sa ma gasesc.
Mi-e frica sa ma gasesc, mi-e frica de mine.
Vreau sa ma gasesc, dar atunci cand ma gasesc imi vine sa fug de mine.
De ce ma mai caut atunci ?
Daca fericirea e ceva atat de trecator , de ce tristetea e ceva de durata ?
Fericirea o intalnim mai rar si atunci cand o intalnim vrem sa o impartim cu toti. Tristetea nu, tristetea o tinem doar pentru noi, oricum n-ar vrea nimeni sa o imparta cu noi.
Divinitatea ne da putine sanse sa simtim divinul din noi, ne lasa sa ne apropiem de ea doar prin tristete , fericire si uneori prin speranta.
Of ce sincer ma simt cand sunt trist. Uite de aia cred ca fug de mine, mi-e frica de sinceritate.
Ploua prin frunzele copacilor de afara, ploua printtre case, ploua prin mine.
Nu vreau sa se faca soare , nu vreau cerul albastru si senin, nu vreau sa ma uit iar pe mine.
Imi place sa fiu cu mine, dar nu vreau sa-mi pun intrebari.
Vreau sa stam doar asa amandoi fara sa ne spunem nimic. Iubesc tacerea asta.
Stiu ca am primit darul de a vorbi doar ca sa apreciem tacerea .
Daca am reusi sa fim tacuti , toti macar o zi cred ca am fi mult mai sinceri.
Nu vreau sa stau mult cu mine desi mi place starea.
Unde sa fug ori unde as fugi, as obosi si cand m-as pune sa ma odihnesc m-as lua la intrebari.
Macar daca mi-as pune intrebari la care sa gasesc si raspunsuri.
Toata viata am fost un las fugind de mine.
Delasarea si superficialitatea sunt pacatele mele preferate.
Nu vreau sa mai fiu asa , dar oare as putea trai altfel?!
-Poti ! imi spune un gand, dar nu la nesfarsit.
Trebuie sa ma gasesc si trebuie sa mi raspund la intrebari, daca nu la toate macar la o parte din ele.
Ok , asa am sa fac dar nu azi, nici maine….poate intr-o zi.
As vrea sa plang acum sa mi gasesc linistea, of iar imi cer prea mult.
Totdeauna imi cer prea mult si nu mi ofer nimic.
Nu mai vreau sa fug. O sa stau si o sa mi raspund la intrebari, dar nu azi. Azi nu ma intreba nimic te rog.
Azi vreau sa fiu sincer, asa ca tac . Daca vrei sa fiu sincer , nu ma intreba nimic.
Stai si asculta-mi tacerea si apreciaza-mi sinceritatea …..si lasa ma sa plang

MULTUMESC

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!