poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1473 .



Nu spune nimic
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [aneea ]

2010-03-24  |     | 



Mi-era dor sa stau asa,langa tine,fara sa spun nimic.E cel mai bine sa stau langa tine si sa nu spunem nimic. Nu am nevoi de nici un cuvant azi.Nici de constatari,nici de dovezi,nici de certitudini.
Vreau sa se stinga focul asta care inca imi arde in suflet.Urasc sa fii rau cu mine.
Lasa mi mana,ma doare!
Nu vreau sa te privesc acum. Cred ca nu pot. Undeva in minte-mi rasuna inca cearta de mai devreme. Mi se pare ireala,mi se pare ca esti undeva departe de mine,desi ma lipesc tot mai mult de pieptul tau.
Sa ascultam linistea.Vezi cate are ea sa ne spuna?
Zambesti,desigur. e inca o ciudatenie de a mea,nu ma astept sa intelegi.Doar ca nu vreau sa spui nimic acum. Vreau sa cred ca clipa asta o sa tina o eternitate. Ma pierd din ce in ce mai mult in ea,pentru ca acum e tot ce am nevoie. A ,da si de tine. Si de tine am nevoie. Tu trebuie sa fii al meu,stii,nu? Si ca sa pot sa te urasc,tu trebuie sa fii al meu. Nu am nici un drept sa urasc ceva daca nu am nici o putere asupra lui..
Ma intreb de ce nu am iesit azi afara. Nu e o vreme buna de stat in pat. Trebuia sa ne plimbam. Crezi?
Nu! Am nevoie sa nu spui nimic. Trebuie doar sa fii langa mine. E ceva in mine care ma departeaza azi de lume.Nimic nu trebuie sa-mi tulbure linistea. Ma gandesc. Ma gandesc la ceva important,stiu ca e important, trebuie doar sa descopar ce e. Simt ca ar trebui sa fiu foarte preocupata de ceva.Oare e ceva legat de tine? Nu ,nu ,noi suntem bine. Noi mereu suntem bine.
Lasa-ma doar sa-mi dau seama ce e cu mine. Nu suport sa vorbesti dupa ce ne certam.
Uneori cred ca daca nu aveai ochii asa intunecati n-as fii putut sa te iubesc.
Nu stiu la ce te gandesti acum,s-ar putea sa nu te gandesti la nimic. Ai inteles ca azi nu vreau nimic.
E atat de liniste la tine in brate ca aproape uit ca esti aici. E atat de liniste!
Si daca pleci,stii,chiar daca pleci… . lasa-ma sa mai stau putin langa tine. Si lasa-ma sa uit cat a fost de rau.Vreau sa cred ca viata asta e tot ce imi doream si ca tu vei fi mereu aici. Nu mi lua si asta
Lasa-ma sa cred. Nu spune nimic.
ăă

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!