poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2081 .



spre casa
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [miere_si_pelin ]

2010-01-30  |     | 



Ma adresez tie prieten drag …da …tie … te astept sa ma duci acasa …
Nu sunt la munte ,asa cum stiai . Sunt in spital …Sti in care . Mi-se spune ca pe maine seara poti veni sa ma iei … Sa accepti formalitatile …sa nu te impotrivesti …chiar daca sfarsesc pe cale naturala , fiind afectiunile mele mai vechi , certe , insa protocoalele sunt protocoale …
Te chem. Pe tine , prieten drag , si numai pe tine …Sa nu-I spui lui Leon , sa nu spui nimanui. Ma incred in prietenia si loialitatea ta sa faci astfel …
Ai stiut sa imi respecti viata , de aceea ma darui tie pentru a ma aseza in locul de odihna gatit de ani buni la mine acasa , in Muntii mei . Asa cum ai stiut sa veghezi viata mea, stiu ca imi vei veghea odihna .
Voi fi cu tine pe drumul de intoarcere , asa ca nu vei fi singur . te rog sa nu spui nimanui de acest drum . sa il facem macar pe acesta doar noi …

Daca vor vrea …dupa un timp , cand vor afla, vor veni la mine… Sti cat imi plac florile … Voi avea florile mele , cu care a invesmantat Dumnezeu dealurile mele … Ma vor bucura insa si ale lor , daca mi-le-vor aduce . dar acum …vreau sa fiu singura . Doar noi . Si cerul . Sa il anunti pe dragul meu Parinte duhovnic...
Vor fi Sfintele Puteri acolo . Sa pleci impacat , dupa ce ma vei aseza in locul meu . Nu voi ramane singura . Am asteptat atat de mult acest timp de odihna , acest timp de intoarcere acasa …
Iti multumesc pentru daruirea ta .
Chiar daca nu ti-am spus niciodata trudele mele …aveam senzatia ca mi-le sti . Prezenta ta ma alina . Privirile tale . Inflexiunea vocii …Nu aveam nevoie de mai mult . Chiar nu puteam comunica . Cu tine si cu tatal meu drag nu aveam nevoie de cuvinte … gandurile ni-se asezau direct in minte si in inima .

Stiu ca ti-am fost mare povara .
Mai ai un singur efort , prieten drag ,si te voi elibera …

Iarta-ma ca nu am stiut sa iti fiu alaturi altfel pe aceasta miraculoasa carare a vietii ! …




.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!