poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1090 .



Filipisme 2006
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [filipisime ]

2009-08-15  |     | 



Maneaua
Groparul farmecului muzicii lăutărești, care acum sună ca boceala ocnașilor.
Tot maneaua
Maneaua-i în ascensiune/ Ba e prima în careu/ Opereta-i o minune/ Uitată azi de Dumnezeu.
Arta compromisului
Nu orice compromis este artă, și nu orice artă este un compromis. În fiecare intră jocul momentului, al circumstanțelor, al nuanțelor. Ai grijă de proporția lor, să nu te compromiți și să nu compromiți arta arătată.
De ținut minte
Sunt bolnavi închipuiți, dar și închipuiți sănătoși.
Boală
Fuga de sfatul medicului, are o singură direcție: boala.
Dorința supremă a coruptului
Este a nu pierde nimic din ce a furat, dar nici din imaginea avută până a intrat în gura presei.
Unui fost" prieten" , apoi fost ministru
Mi-ai fost" prieten", mai ții minte?/ Mă tratai ca pe-un nimic/ Ca ministru erai mare/ Dar ca om, erai nimic.
Altui" prieten", tot fost grangure
Că m-ai uitat nu-i de mirare/ Nici nu pot să-ți fac proces/ Prietenia-i trecătoare/ Eternu-i numai interes.
Amiciție similară
Amicii noștrii, ce sunt oare?/ Sunt păsările călătoare/ Când vine vara ne găsesc/ Iar când e frig, ne părăsesc.
Th.M. Stoenescu
Gânduri
Lingușeala alunecă-n stomac, în timp ce critica rămâne-n gât. De unde și expresia: " nu mă are la stomac" sau" îi stau în gât".
Longevitate creativă
E bine să trăiești în plus, dar este foarte bine să nu fii niciodată-n plus.
Lipsa veșniciei în natură
Nu există viață, prietenie sau dușmănie veșnică, numai maximele, interesele și moartea-s veșnice.
Durata supărării unui suflet mare
Supărarea ține cât durata apei aflată în vârful muntelui.
Tainele erudiției
Este fascinant să atingi cote înalte ale ei, dar puțin le pasă altora de renunțările tale, până la atingerea acestor cote.
Etichetă expirată
Este formula utilizată de ignorant, atunci cănd vrea să-și acopere lipsa unor vorbe de duh de care n-a auzit.
Limitele și avantajele puterii sublime
Nici măcar bunul Dumnezeu nu-i perfect de bun sau rău în toate. El este singurul care-și repară greșelile fără criticile muritorilor.
Femeia și tramvaiul
Femeia e ca tramvaiul: unul vine, altul pleacă, dar dacă-l pierzi pe primul, poți avea șansa să scapi de catastrofa ciocnirii lui c-un alt bolid.
Detractorul de culise
Este omul care nu te privește în ochi, nu este niciodată tranșant, ca să-l dibui între timp și să constați că una gândește, alta promite și alta face.
Dreptatea
A fost, este și va fi numai de partea celor puternici, fie că este vorba de cea a deciziei, a tupeului, a pumnului și, de regulă, a banului.
Necesitatea prudenței epigramiștilor
Este arta de a face slalom printre antipatiile de presă, ale politicienilor sau corupților, care încalcă legile civilizației și ale moralei.
Trăirea în minciună
A trăi în minciună este mai dezolant decât a fi prizonierul minciunii.
Semnalele naufragiului trase de șobolani
Când vasul începe să ia ușor apă, șobolanii se aruncă de pe el pentru a se salva. Oamenii fac asta mult mai târziu și mai ales cu mult mai puțină cutezanță.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!