poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1001 .



Scurtisime
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [filipisime ]

2009-08-14  |     | 



Talentul
Cine-i talentat, scrie bine și-n pom, pe cracă, în arestul poliției, în agonie, etc.
Nu-i obligatoriu ca oamenii inteligenți și cultivați să fie și talentați, dar artiștii sunt obligați să aibă cultură solidă. Dacă toți oamenii culți ar fi și talentați, atunci artiștii ar muri de foame, din lipsă de front de lucru.

Prețul epigramei
Prețul și-l face artistul/ Cu el este mereu prezent/ El seamănă cu ametistul/ E o comoară de talent.

Oamenii pragmatici
Oamenii de astăzi sunt foarte pragmatici: nu-ți acceptă simboluri, sintagme, idei care nu cad pe interesele lor, sau care nu le-aduc nici un beneficiu . Să fie oare aceasta o replică dură împotriva spiritualității, a culturii, artei, a eticii și demnității umane?

Drogurile și catrenele
Catrenele-s bune, ca drogurile care-ți intră în reflex și nu mai scapi de dependența lor; schimbă boala scrisului, nedeterminat.

Întrebare
Tenacitatea mea de bivol, ordinea din capul meu de inginer, încărcarea emoțională și sufletul de artist, se ciocnesc ca într-o mișcare browniană. Să fie toate acestea , cauza faptului că în viață n-am întâlnit decât dușmani și prieteni , niciodată indiferenți?

Pom și om
E pom și pom, e om și om. Pomul, tot în picioare rămâne, moare în picioare, omul moare cu picioarele înainte.

Invidia
Cine crede că a avut merite și n-a cunoscut invidia, n-are nici un merit.

Bârfele femeilor
Dacă le iubiți, tolerați-le, asta-i singura lor bucurie.

Sindromul modei
O, fetelor, nu mai fiți triste/ Bucătăresele-s artiste/ Și mereu așa reiese/ Și-artistele-s bucătărese.


Boul
Chiar și când e mare, nu e rege.

Modistele
De când e lumea și pământul/ Modistele-au avut cuvântul/ Dar
asta-i moda, ce să zici? / „ Modele noi de la bunici”!

Răul cel mic
O nouă formulă șmecherită, care te abate de la răul cel mare, prin care-ai trecut și-o să mai treci.

Nuanțele
Un adevăr fără nuanțe, este ca o sentință nemotivată, care poate ascunde uneori și o crimă.

Perlele
Cine-i îndrăgostit de perle, se face scufundător.

Competitorului meu
Este unul care a ratat înainte de a străluci, eu mă străduiesc să strălucesc, înainte de a rata.

Muzele
Cele mai frumoase idei , mi-au venit neașteptat, pe stradă, la teatru, în tramvai, oriunde, fără să le invit. Să fie oare aceasta, o exprimare genetică a toanelor, capriciilor, spiritului meu de frondă și nonconformist?




.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!