poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1795 .



Mi-e frica
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Cygne ]

2005-04-15  |     | 



Mi-e frică de moarte, dar nu de moartea cu care mă voi întâlni ci de moartea care îi va lua pe cei dragi de lângă mine. Mi-e frică de timp, dar nu de timpul ce va trece peste mine ci de timpul ce va trece dupa mine. Mi-e frică de durere, dar nu de durerea pe care carnea mea o va simți ci de durerea pe care o provoc celorlalți. Mi-e frică de gând, dar nu de gândul răutacios al celorlalți ci de gândul meu ascuns. Mi-e frică de rușine, dar nu de rusinea pe care o provoc ci de rușinea de a fi mic. Mi-e frică de întuneric, dar nu de întunericul nopții ci de întunericul ce ar putea să mă orbească. Mi-e frică de pustiu, dar nu de pustiul fizic ci de pustiul neștiintei. Mi-e frică de singurătate, dar nu de singurătatea din viață ci de singurătatea de dupa moarte. Mi-e frică de străin, dar nu de străinul ce nu ma ințelege ci de străinul din mine ce nu se ințelege. Mi-e frică de liniște, dar nu de liniștea afonă ci de liniștea uitării. Mi-e frică de nimic, dar nu de nimicul nevăzut ci de nimicul ce aș putea fi. Mi-e frică de pământ, dar nu de pământul ce m-a născut ci de cel ce mă va înghiți. Mi-e frică de privire, dar nu de rpivirea răutacioasa ci de privirea ce mi-ar intelege privirea. Mi-e frică de lumina, dar nu de lumina ce mă înconjoară ci de lumina ce m-ar părăsi. Mi-e frică de nepăsare, dar nu de nepasarea celorlati față de mine ci de nepăsarea ce m-ar putea omorî.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!