poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2300 .



ganduri razlete
proză [ ]
capitolul 1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [O faptura cu ochii verzi ]

2005-03-29  |     | 



INTRODUCERE
stiti mie mintea imi fuge asa aiurea te miri pe unde...gandurile dau navala...inima imi tresalta sau se intristeaza...
nu am forta in momentul de fata sa-mi notez toate gandurile si sa le pun cap la cap,sa iasa ceva ca lumea asa cum ar trebui...ma simt slaba,lipsita de aparare,fara vlaga si forta...asa ca le voi expune sub forma unor ganduri razlete!
P.S.aceste ganduri nu au nici o legatura intre ele!pur si simplu le scriu o data ce-mi vin in minte!


CAPITOLUL I

de cateva zile stau la unchiul si matusa mea si avand acces la net am intrat pe sitte-il oficial al marii mele obsesii,a marii mele...nush daca pot sa-i spun nebunii caci marea nebunie este altcineva...al marii mele iubirii din copilarie...am intrat pe sitte-ul celui ce ma fascineaza inca de cand aveam cred 9-10 ani:Evgeny Plushenko,marele patinator rus!
deja seamana a cliseu,nu?
poate ca este,desi nush...
ma gandeam pur si simplu la fascinatia pe care o exercita asupra mea...de unde o izvori?ce m-a pus pe ganduri cu adevarat este o afirmatie a lui in care relata ca primeste des declaratii de dragoste,dar ca nu stie daca sunt pentru el ca persoana sau pentru patinatul lui!si eu ma intreb la fel!de unde vine admiratia,iubirea,obsesia pentru un star?
il(o) vezi,te atrage ca un magnet,o urmaresti de-a lungul vremii,afli tot ce se poate afla despre el(ea),sti tot,ce face,ce mananca,de unde se imbraca si totusi nu e de ajuns...te obsedeaza zi si noapte,gandurile,inima,toata concentrarea ta ii apartin...si totusi pentru ce?ca oricum nu-i pasa!!!
dar intrebarea e alta:de ce?de unde?pentru ce?
pe mine personal,asta cand eram mica si erau primele dati in care il vazusem,ma fascinau programele lui de la gala;erau foarte haioase,usuratice,amuzante,total diferite de tot ce vazusem pana atunci.inceul cu incetul mi-am dat seama de ce patinator extraordinar este,de calitatiile si mai ales de talentului lui.acum spre sfarsit cand pot spune ca am crescut,ca deja am inceput sa ma formez ca identitate,ca persoana am realizat ca pe langa un patinotor minunat este si un baiat frumos care exercita aceeasi magie asupra mea atat pe gheata,cat si in afara ei.este oare de ajuns atat ca sa iubhesti un om,un star,avand in vedere ca eu nu stiu nimic despre el in afara celor ce le stiu toti fanii lui de pe sitte-ul sau?!
atunci ce este pana la urma dragoste sau obsesie?
ma gandeam asa...as dori din tot sufletul sa fiu alaturi de el in sala sa-l vad evoluand pe gheata olimpica si castigand acest titlu!
insa sa zicem ca bu participa sau mai rau ca participa si pierde...cred ca as fi groaznic de dezamagita!dar acum vine o alta intrebare:pe cine?pe patinator sau pe om?
cred ca as fi dezamagita pe patinator pentru ca n-a fost primul,pentru n-a fost cel mai talentat,iar pe om penru ca nu avut destula putere,vointa,hotarare sa-si implineasca,sa-si infaptuiasca visul de-o viata,visul ce l-a condus de-a lungul anilor pe suprafata ghetii!
cred ca este totusi o obsesie...cred ca toti cei ce se afla in situtia mea de-a adula un star sunt obsedati nicidecum indragostiti!...sau cum imi place mie sa glumesc sufera de nebunie cronica:))

P.S.:cei ce aveti bunavointa si rabdarea necesara de-a citi gandurile mele razlete va rog nu fiti prea pretentiosi sau exigenti cu mine!aceste randuri sunt niste chestii ce mi-au venit pe moment!pur si simplu imi exersez mana!
o sa vin cu niste mai serioase si mai bine structurate si redactate!
pe curand!!!!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!