poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 860 .



De ziua ...noastră!
personale [ ]
Îți mulțumesc!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [asvl ]

2004-12-11  |     | 



Am avut un vis...! Era o noapte de...decembrie!
Ca de obicei, m-am pus să dorm în jurul orei 23..., când deodată, printre "visele" care tocmai puneau stăpânire pe mine, aud telefonul sunând.
Ca un făcut, mi-am arucat privirea spre numărul care mă apela și am văzut primele patru cifre "0049". Cine putea fi la ora asta, din Germania? Era trecut de miezul nopții!
Sigur, era o greșeală, așa că, m-am hotărât în câteva secunde să răspund în germană.
Eram încă adormită, dar am putut auzi cum cineva din partea cealaltă a receptorului m-a întrebat:"Ella?"
- Da, Ella, am răspuns, dar cine ești dumneata?
În următoarele secunde, aveam să mă trezesc complet, iar
vocea începea să-mi fie din ce în ce mai cunoscută...
Așa era, era EL, cel care m-a făcut să înțeleg cu adevărat ce înseamnă verbul "a iubi"! Nu-mi venea a crede, dar în momentul următor aveam să-mi aduc aminte că este ziua lui....
-La multi ani!, i-am spus, arătându-i că după atâta vreme îl recunosc încă...
Oare e atât de greu să recunoști vocea persoanei pe care ai iubit-o, pe care o mai iubești încă și cine știe cât o voi mai iubi....
Nu! Dar a fost cea mai frumoasă surpriză ce am putut să o primesc. Îți mulțumesc din suflet și... mai știu că acolo undeva, în sufletul tău exist și nu voi pleca atât de curând, deoarece nu-i poți ordona inimii...
Într-un târziu, după aproape 3 ore de conversații, am adormit și...am mai avut un vis...,un vis în care zburam, zburam alături de tine.
Am mai visat că ne iubim, că ne iubim mult, cu vorbe frumoase, cu respirații puternice și dorință arzătoare....!
M-am trezit mult mai devreme, cu zâmbetul pe față și nu știu ce să cred... Ce a fost vis.., telefonul primit sau zborul care îl aveam cu tine?
Oricum, știu sigur că acolo, undeva, departe te gândești la mine și...îți lipsesc, la fel de mult cât îmi lipsești și tu mie!
.......................................................
Și când te gândești că ar putea fi din nou totul superb!
Eu îmi doresc! Tu?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!