poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1815 .



o noapte de dupa vara
personale [ Jurnal ]
publicat initial in dbrom: www.dbrom.ro intr-o forma usor modificata

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [iQ666 ]

2004-10-21  |     | 



seara s-a scufundat de mult in noapte si eu stau. stau si privesc orasul adormit. adormit de-as fi si eu, ca tot mi-a trecut degeaba seara.

balconul meu nu are vedere la mare. sunt in burgul meu ardelenesc, stiti si voi cum e cu mareele pe aici. dar de ce sa nu-mi doresc sa vad corabii venind? la cele care pleaca nu m-as uita, nu de alta, dar "partir c'est mourir un peu", iar mie nu-mi place defel sa plec. sa mor imi place, dar doar lunea, cand socul revenirii la activitate e terifiant. vad doar o halca din iubitul [de ce oare? nu stiu!] meu oras natal--adormit. cateva lumini, poate ocoliti de somn ca mine, poate lucreaza, ici-colo cate o strada mai importanta, mai multe sunt pe cer, unele chiar se misca, o fi vreun ozn printre ele? dream on! ele au prostul obicei de a se arata doar altora, asa ca-mi ignor sperantele.

singur in noapte, nimeni nu ma cloneaza sau plictiseste, tv-ul ascunde numa' prostii sub ecranul inchis, nu am internet, de fapt nici calculator, cd-playerul urla, da, e "indian fall", ce-mi place mie cum suna trupa asta, dar acum de ce nu ma ajuta? poate tu ti-ai aprinde o tigara, dar nu e cazul meu. nu stiu daca ma poti crede, dar nici bere nu beau. de fapt ce conteaza? "Kein Alcohol ist keine Loesung". die toten hosen dixit. ... stiti de ce avem unguri printre noi? cica inainte de a intra in pannonia s-au spalat prin diversele noastre rauri. si au ramas fara cai. concluzia? noi am fost primii aici! ... sa le fie de bine! dar sa revin la noaptea in care ma scufund. sau ce-oi fi facand eu printr-insa.

nu mi-e deloc bine. 'oi fi-avand si eu ceva vina, dar de ce sa recunosc? caut altii. guvernul! da, guvernul e de vina pentru ca-i guvern. parintii? se poate fara ei pe lista asta? tu? mai ales pentru ca in loc sa faci ceva util societatii citesti procesul verbal al gandurilor mele din clipa asta.

nu e vara, vara a plecat de ceva vreme si mi-e frig. mi-e frig si stau in balcon, mi-e lene sa iau ceva gros pe mine, orasul meu e frumos cum numai un oras imbatranit dar nebatran ca al meu poate fi, cat de repede vine zapada si o sa fie alb, apoi murdar, oare sa critic putin si primaria? as putea-o face, dar e primar un prieten de-al lu' tata, iar noi suntem romani. cum dracu' sa-l critic aici, ca doar e baiat bun? frate-meu bea cu el, ca doar i-a fost profesor. cand se intalnesc discuta despre clasa lor faimoasa si beau. totusi, poate ca zapada care va veni nu e in sarcina lui. stiti si voi ca orice primarie romaneasca respectabila e surprinsa anual de caderile de nea.

gata cu politica. ca incep imediat sa aberez despre constitutie si oricum va fi adoptata. e deja octombrie! mi-e noapte si incerc sa gasesc ceva la care sa ma gandesc si sa simt c-o fac si sa vreau s-o fac. ar fi frumos sa am corabii venind, dar stiti si voi cum e cu flota noastra. e sub pavilion panamez, sau cipriot, sau mai cine stie ce. iar din balconul meu nu se vede marea.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!