poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1079 .



Fii limanul ultimei frontiere
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2004-10-17  |     | 



Fii limanul ultimei frontiere, raiul acelei pofte de drum implinite... Fii - ceea ce ai fost menit să fii!

Prea te-ai impietrit in durerile răutăților omenesti... si tu nu-mi erai menit să-mi fii nepăsare, dimpotrivă - mi-ai fost capăt de drum, fantana cu apă vie, mi-ai fost să-mi fii lumină in miez de furtuni, mi-ai fost să-mi fii curajul in frica aia demențială de a fi om... Stiam amandoi ce ne asteaptă cand am pornit incoace ... căi de pulbere stelară... comete despletite in a topi inghețurile inimilor de piatră... Si nu mai pot răzbate singură pustiul ghețarilor, degeaba port intre gene aurore ale sideralei noastre iubiri...
Hai, să colorăm haosul lui a avea in culorile lui a fi... Mi-e frig, mi-e pustiu fără de tine plecat in depărtarea lui nu-mi mai pasă - "de păsări, de iubire sau de-o floare"...
Impreună, in iubire - am fi reusit să topim răutatea frigului metalic din privirile rătăciților... Intoarce-te in clipa vesnică a iubirii, mai putem colora văzduhul cu petale de flori - fluturi, mai putem colora mările cu azurul sidefiu al dragostei, mai putem inverzi deserturile...

Fii limanul ultimei frontiere, raiul acelei pofte de drum implinite... Fii - ceea ce ai fost menit să fii!

p.s. Scrisoare fără timbru, de pus in sertarul inimii, destiatarul nu mai are ochi la inimă, si mi-e analfabet de lacrimă, asa că... cine l-o intalni, pe acolo printre rătăcirile omenesti, să-i spună - fiindcă urechi de dor mai are... că-i scriu pe frunze galbene de toamnă dragostea in care ne-am venit...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!