poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1344 .



Cu toată dragostea - Tatianei Stepa
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2004-09-14  |     | 



Asa ceva nu se face! Nu poti să te imbolnăvesti, nu admit ca exista boală in ceea ce este legat de fiinta ta! Cum să ingăduie Dumnezeu acest lucru?! Tu, fată frumoasă (femeie de cantec) nu trebuie să ne fii bolnavă... Trebuie să invingi păcătoasa asta de stare a unei boli ce a gresit adresa... Da, stiu, painea pămantului cum te afli in Universul acesta minor, primitoare si risipitoare de dor si cantec, ai deschis usa cui nu trebuia... O fi si boala flamandă, o fi si ea obosită... cu toate astea din tot sufletul te rog să o gonesti acum... să se ducă unde o sti, dar să-ti lase incă vreme, multă vreme de cantec si iubire... Fii si tu, Tatiană o dată rea! Nu-ti stă in fire răutatatea, da măcar acum, inchide bolii usa in nas! Fii si tu nepoliticoasă!
Mi-e tare dor de cantecele tale, mi-e tare dor de zambetul tău... te-am văzut o singură dată de aproape, te-am văzut atunci fumand... sunt ani buni, si eu fumez... numai ca mie mi-a murit cantecul pe buze... tu erai si pentru mine inimă de cantec... te simt, te simteam sora sufleyului meu de iubire, sora sufletului meu de cantec... Nu-mi face asta, nu te mai gandi ca boala- musafiră, are dreptul să locuiască cu tine...
Mi-e dor de vocea ta ca de mine insămi...
Am destule tristeti nefericiri, rămai tu zambet de cantec, lumină senină... Nu-ti cer decat să gonesti boala de la usa ta. Poti face asta. Esti puternică, esti mult mai puternică decat stii.


Tatiana Stepa, minunata noastră Tatiana este bolnavă, s-a inconjurat de ganduri negre... Rugati-va, toti cei care veti deschide această pagină pentru sănătatea ei... Avem, si am atata nevoie de glasul ei... Multă sănătate Tatiana Stepa, si goneste boala de la usa ta, fii si tu nepoliticoasă! Aceasta să-ti fie marea vină, marea obrăznicie...marele păcat!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!