poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1563 .



tren
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2000-12-06  |     | 



"Stai mai aici mai! ca aici e mai cald..hai ca stam aici pe caloriferul asta!"
"Mi-e frica! Daca ne prinde????!!"
"hai mai ca nu mai vine in curand....shi il rugam frumos sa ne lase!"
Abia auzeam ce zieau cei doi baietzi...trenul gonea inspre Craiova....shi era atat de frig...dar eu stateam la caldura,in compartimentul meu....
ma uitam la ei....mi se pareau atat de neajutoratz..nu cred ca aveau mai mult de 13,14 ani...
Ochii....ochii insa scoteau la iveala o durere rar intalnita...
I-am studiat un timp....aveau nishte geci...de la ajutoare probabil...aveau menirea de geci de iarna,care sa le apere trupurile de frigul nemilos...sa spunem a ishi faceau datoria....mai bine zis se chinuiau..deshi ele nu erau fabricate pentru asta...
Cam o jumatate de ora m-am tot hlbat la ei...vedeam cm se uita cu jind la oamenii din compartimente...
"da shi mie o tzigara!"
"Na ! eshti multumit acuma???"
Asta ii spusese cel cu geaa alba la un al treilea...care ,se vedea ca era mai mare...
L&M..asta fumau....
Din cate imi aduceam eu aminte un pachet costa destul de mult....dar...nu mi-am mai batut capul cu asta....
Am ieshit shi eu pe coridior..la o tzigara...
Stateau chirchitzi pe caolorifer...
M-am intors in compartiment shi le-am dat fiecaruia cate 5000 de lei.....shi cate un sandvish....apoi am intrat in vorba cu ei....
dar e tot vorbesc despre acei copii la masculin....erau fete....doua fete..una de 1 shi una de 16 ani...
Il mintzisera pe controlor ca aveau 12 ani ca sa nu le "arate prostia"shi sa nu incerce sa ishi bata joc de ele,asha cum facusera cu alte fete de la ele de la orfelinat...
"Nu va e frig?" le-am intrebat....
"Ba da....dar nu avem haine mai groase ca ni le-au furat!"
Le-am intrebat cine le-a furat hainele.....shi am aflat ca fetele de la ele de la internat...
Eram putzin nedumerita....locuiau la un orfelinat.....dar faceau shi scoala..shi acolo stateau la orfelinat....
Am povestit mult cu ele....dar..acum...daca ash vrea sa reproduc....nu pot..
Tot ceea ce pot sa spun este ca e o viatza a naibii de grea....dar ele au credintza ca vor rushi in viatza....
Au incredere....in Dumnezeu....
Oare el este singurul in care pot avea incredere???

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!