poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1324 .



Drmul pana la un timbru de scrisoare
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2004-08-22  |     | 



Da, iti scriu scrisori la calculator... scrisori pe care nici nu ti-le mai trimit... E greu drumul pană la postă, numai acolo se găsesc plicuri, timbre, cozi si functionare plictisite... Mi-ajunge experienta de acum cateva zile... n-o mai repet... după ce mi-a răspuns functionara in doi peri, ca ea nu are timbre, că i s-au terminat si că pot incerca la alt ghiseu, după ce-am stat pret de o oră la coadă, m-am lecuit... Si aveam o scrisoare țăcănită (listată la imprimantă), dar am rupt-o si m-am dus aiurea, spunand in gand multe lucruri nu prea ortodoxe despre progresul zilei de azi... despre timbre, posta si alte alea lumesti.
Iti scrisesem că eu, dacă as fi ca tine cal inaripat-nazdrăvan, nu m-as inhăma niciodată la un car cu boi pentru ai trece prăpastia pe care si-au construit-o singuri cu copitele si coarnele lor boieresti - bouresti...uite, mereu fac confuzia asta: melc melc codobelc scoate coarne boieresti... desi stiu că boierii n-au coarne dar boii au... si cum iti spuneam, eu daca as fi cal, nu neaparat cu aripi, nici nu mi-ar păsa de boii astia cu coarne boieresti-bouresti si cu copite de măgar... da stiu, tu esti tu si eu sunt eu... ia acolo, o biată pasăre cantătoare... nici măcar, n-am mai scos un sunet de o vesnicie... Păi ce sunete să mai scot...mugesc in mocirlă boii pe care vrei tu să-i salvezi, incat nici dacă as avea statie de amplificare nu m-ai auzi. Iarba verde de acasă, au bătut-o ăstia in copite, oricum vor muri la iarnă de foame - boii, ca doar despre ei vorbesc...
Noi mancam grăunte de rouă si fire albastre de văzduh... ce crezi că poti face cu ei, cu boii, dacă ii vei trece dincoace, in poveste?!
Of, mă iartă... nici această scrisoare n-o să plece la drum...mai e ceva vreme pană va iesi la pensie functionara cea plictisită... Oricum, dacă ai fi asa nasdrăvan, ai avea deja in fata ochilor această scrisoare...
Poate că esti - năzdrăvan.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!