poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1227 .



viatza....durere....ipocrizie....
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2000-11-14  |     | 



Mai,shi cand te gandeshti cat de idioata poate fi viatza asta,mai ca iti vine sa itzi iei lumea in cap...mai ales cand eshti suparat(a),shi nici tastatura nu te ajuta...de net nici nu mai poate fi vorba...
Cand simtzi ca eshti incoltzit din toate parztile shi nu mai shtii pe unde sa o iei...
Cand tot ceea ce sperai sa fie nu s-a realizat,shi nici nu ai incredere ca o sa se realizeze vreodata...
Cand majoritatea sunt atat de "in afara" shi asta nu ii impiedica sa ishi dea cu presupusul a tot ce e in lumea asta....mai ales cu privire la problemele pe care le ai tu....
Dar iar te amestec pe tine,draga cititor,inecata in nesimtzirea mea,shi nu declar,sus shi tare,bineintzeles,in scris....ca de fapt,.despre mine este vorba....
"Lacrima"...nu te gandeshti la bucurie,fericire,prima data...cand auzi sau vezi acest cuvant te gandeshti la tristezte....la suferintza...shi pana aici e bine,in cazul meu...
Dar ce nu imi place este ca mutli au impresia ca am suferit din dragoste...am suferit,dar numai o singura data,ceea ce e relativ putin in comparatzie cu celelalte..nu amj de gand sa intru in amanunte...
Cand toti ceilaltzi au impresia ca detzin toate raspunsurile cu privire la tot ceea ce se leaga de viatza asta,de lumea asta,chiar shi in legatura cu mine...deja parca nu mai e acelashi lucru...
In primul rand ca nu au cum sa detzina acele raspunsuri...iar ina l doilea rand ,ash vrea sa nu se hazardeze in a face afirmatzii shi in legatura cu persoana mea.
Nu ca ash fi eu cineva cu o deosebota importantza,chiar deloc...dar pur shi simplu ash vrea sa fac un apel...in sperantza ca cei ce vor citi,vor intelege shi ii vor respecta pe cei care se afla in situztia mea...
Nici ca sunt Maica Tereza acum....poate vreau doar sa ma descarc,sa las frustrarea asta la o parte..shi sa pot continua linishtita....
Oare am reushit?
Cred ca nu....dar,in final,nici nu mai conteaza...e totul ceva insignifiant....pana shi eu..sau mai ales eu...
Bottom line..sau in concluzie,care s-a lasat pana acum destul de mult ashteptata....
dar,ce ar fi sa tragetzi concluzia singuri?
Cred ca vetzi reushi sa o facetzi mai bine decat ash putea-o face eu vreodata!.........

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!