poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1186 .



miros de pipa
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Planetis ]

2003-11-29  |     | 





si-a aprins pipa si a mai tras un val de nori.ma priveste cum plang disperata absentei lui.imi spune ca imi sta bine in galben,e culoarea lui preferata momentan.s-o pastrez pe tricou sau pe pijamale ca pentru rochia de zi se potrivesc alte culori.urlu la propriu si el ma priveste la figurat timp de cateva milenii.ma priveste de parca ar vrea sa-mi spuna ceva.ma priveste cu ochii lui care manaca galaxii,cu mainile lui care cladesc lumi,cu picioarele lui care treverseaza oceane,cu plamanii lui care-mi respira existenta...
de ce nu ma privesti cu inima il intreb de dupa precipitatii.
spune ceva, fara sa inteleg,apoi dispare.

de ce-ai plecat,de ce nu vii,de ce vrei sa-ti ofer moartea cat timp eu ti-as da bucuroasa viata????de ce-urile mele s-au spart de tavan si mi-au umplut camera de cioburi.
am inceput sa dansez constienta fiind de ceea ce fac.sangele meu se amesteca cu cioaburile si eu dansez imbracata cu tricoul galben pana talpile se fac ferfenita dupa care continui sa dansez.credeam ca voi muri,credeam ca am sapte litri de sange pe care-i pierd in doua ore de dans si ajung in lumea aceea in care el uneori se apropie de mine atat de mult ca simt mirosul de pipa.
tapa,n-am murit,sau poate sunt moarta si totusi traiesc.
un lucru e sigur,n-am ajuns inca in lumea lui.
culeg cioburile ca de,cineva trebuie sa curate.in palmele mele lucesc stelute multicolore.fantastic!voi de unde a-ti aparut,le intreb aruncandu-le in sus,prinzandu-le in palme pentru a le arunca din nou...mai bine ne-ai intreba de ce nu vine el,ca asta te framanta.ia uite ce frumoase-s si ce cate,mi-a trecut prin gand.ghidusiile lor m-au inveselit.am intrat in jocul lor de lumini curcubeice si tare am fost sa aud:"nu-i place sa-l cauti,nu-l cauta".s-a trezit in mine o lume de revolta si un top de dece-uri la care mi se raspundea automat...


sunt ametita de culoare,de claritate si ...
in cap imi rasuna franturi de fraza ca niste ecouri indepartate...planul divin si planul uman daca nu se suprapun vantul iti scufunda pluta....esti libera sa te supui dumnezeului spirit atoatestiitor sau te supui fara sa fii liber....
atata ordine in univers...si totusi,totul e aiurea!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!