poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1150 .



Când sunt valuri
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [PaDaS ]

2000-09-23  |     | 



Când sunt valuri



….stau, aștept clipa cu acele valuri bune , mă gândesc la un sentiment ce mă poate face fericit…atunci SUNT FERICIT…dar parcă un val venit de SUS mă lovește impregnând pe sufletul meu realitatea , care nu întotdeauna este cea fericită. Oare așa este trăită clipa cea fericită …în valuri … acum te întrebi ce te poate face fericit.. să fie o notă mare , o sumă de bani , o clipă fericită a mamei mele , poate; însă e clar că nu poți fi fericit mai tot timpul…ăsta să fie destinul ?
…eu devin tu. .atunci înșel destinul?
… gândești, mai bine zis forțezi destinul, ești trist și simți că lumea te-a dezamăgit …al tău zeu nu te vede , totul pare alb–negru , te întrebi oare am dat de un val de suflete negre, oare e sortit ca eu să sufăr în timpul acestui val . Aici cei slabi cedează . e punctul de răscruce , acolo unde trebuie să fii TU .Parcă ai plânge, dar a ta mândrie oarbă nu te lasă, începi să vizionezi urmarea , dezastrul ce te așteaptă, parcă ai CEDA lumii sufletul, întreaga ființă dacă ai putea s-o schimbi.. ai face-o …dar NU SE POATE ______ rămâi același om .
… preludiul, atunci măcar să uiți , să uiți de TOT , de tine , de VAL, de întreaga viață. CUM ???… poate un somn adânc ..dar nu prea adânc.. să mai treacă un val,poate va fi unul bun..poate va aduce rezolvarea … și începe … o întreagă luptă …e a ta rațiune ce-ți spune întruna ,,caută soluția’’ alături de starea de suflet stinsă acum de acel val…. reapar eu
… în cele din urmă se întâmplă … e clar , se întâmplă să cred în TINE, să mă gândesc numai și numai la TINE… îmi aduc aminte de clipa fericită…mă gândesc că tu crezi în mine...atunci și eu cred … mă visez pe mine cum plâng pe umărul tău… ce e drept atunci când sunt cu tine mă simt în largul meu și mulțumesc Valului ce te-a adus în viața mea… aștept de la tine consolarea , înțelegerea , speranța… văd...văd cum TU mă strângi în brațe am curaj, al meu suflet are încredere , mă descarc …tu mă asculți și-mi promiți iubire, încredere, tinerețe și nebunie. Te văd pe tine ,am uitat de acel val, uit că există valul ||| că există clipe supuse răului ;te privesc , te ating și-mi spun ,,Sunt tare fericit…te am pe TINE ’’ ,îți ating a ta mână ..o ridic ,al meu obraz îl ating… mă cuprinde un frig , un val de rușine, mă pierd…mă simți cum cedez , parcă ai spune iubește-mă totul e OK… EȘTI CU MINE … atunci tu-mi alini sufletul , îmi dai curajul necesar, mă cuprinzi , nu mai gândesc ||| tot ce fac este : iubesc, iubesc AL MEU VAL , iubesc ale tale buze cu al lor gust de seducție ..simt o sărutare cu atâta pasiune , o îmbrățișare cu atâta posesiune plus a ta voce dăltuită din adâncul sufletului tău ce pe al meu suflet îl alină … era o ta mărturie de DRAGOSTE , te descopăr, te văd pe tine erai tot tu și eu ce credeam că am văzut totul, , atunci PLÂNG , dau viață unui nou val…
… un nou val, mă trezesc și a mea problemă apare …oare nu a trecut acel val, oare mai există ?… bântui prin ale mele vise , îmi aduc aminte ..oare exiști TU? …a mea __ __ __ __ __ atunci pare mai ușor, așa mai trăiesc și eu un val….

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!