poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1563 .



Pagina 6 Scrisoare din Lunea Apei
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [florian stoian- silisteanu ]

2006-08-29  |     | 



Știu cum se învață. Am aflat. Cum se învață uitarea ca să nu se uite cum se învață iubirea ca să se afle. Siliștenii sunt în lume răspândiți câtă frunză și iarbă ei construiesc iată iubito un Început. E lumină în inima ta e acolo o scânteie care nu poate fi stinsă și tocmai atunci când indiferent cine ar dori o lacrimă stă de veghe și o reaprinde.
2 ani
vor fi mai puțini
și va fi liniște
tu scrie
deocamdată în suflet
eu citesc acolo
eu îți simt bătăile inimii trăiesc odată cu ele
Ce am făcut azi? la ora 10 am fost la deschiderea preselecției. Lume din toată țara din Moldova Ucraina și Italia. Maine adică azi pe 30 începe concursul. Am fost bun. Doar prezint. A venit Silvia Caloianu.Mi-e bine nu mi-e foame dar am început să fumez.Renunț.Dragoș a trimis foto de la Mamaia cu Nico și ....Tu ai mâncat azi? Mâine dimineață duc mașina. Am întârziat dar mâine duc mașina. Cu plinul făcut, spălată și pana făcută. Pe aici se lasă răcoarea. Am vorbit cu verii mei din state. Mă așteaptă.Vor să mă ajute. Am pus ochii pe un teren pentru căsuța cu pridvor. Mie nu-mi place fotbalul. Codruț ține cu steaua. Lucian va merge în anul 4 la seminar. Zici că nu ți-e foame.
Mâine într-o pauză îl sun pe Liviu Nanu. Așa. Să îl salut. Mâine am zi grea. Vinde mama terenul și îmi dă 5 mii de dolari de drum și de ce mai trebuie pe acolo. Am visul acela cu 7 mii de români din dalas și visul acela se va împlini. Eu de aia trăiesc acum.Să împlinesc. Mama băieților e bine. Dar tata iar mă întreabă de tine. Și zici și am zis și ce am zis așa va fi. Mi-am schimbat telefonul. Nu mai fac fițe. Strâng bani. Mi-e puțin foame. Dacă te iubesc?! Pur și simplu așa te iubesc știi...ca un bărbat. La doina nu mai sun. Pun pe vineri la poștă plicul cu toate chitanțele. Am vorbit cu dan dimitriu compozitorul.Ar dori să scrie muzica pentru satul cu paseri. Mi-am luat cafea. E cam târziu dar la tine e lumină și mereu îmi place când e lumină la tine. Nu te mai întrista. Ascultă un cântec sârbesc. Mi-e dor de tine desigur. Dar acum este rândul nopților în care noaptea stă de veghe. Ești frumoasă. Să tot scrii în inima ta să scrii tot absolut tot. Ești. Și dacă ești înseamnă că sunt și dacă așa este chiar suntem. Nu uita de fentă. Și nu uita mai ales NIMIC. Toți murim într-o zi într-o lacrimă.

mă întorc în noaptea asta fiindcă strigătul a fost auzit și ai vorbit mă întorc împreună pe drum cu poemul scris ca autograf pe volumul tău

Doamne
Sângerez
din creștet până-n tălpi
sunt femeie

Doamne
despică-mă
vântură-mă
în toate colțurile
să mă găsesc întreagă
pentru tine

bucurești august 2006

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!