poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1359 .



Să mori frumos...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2006-07-21  |     | 



De la o anumită vârstă începi să vezi dincolo. De fapt, nu vezi dincolo- vezi pur și simplu o margine, ca o revărsare de ape, ca începutul unei cascade- nu știi ce este după ...vezi numai spuma, auzi vuietul și îți dai seama că nu va mai fi mult...
Cine nu-și dorește să moară frumos ? Pe neașteptate, din senin, dintr-o dată. Cu toate lucrurile puse la punct, cu toate socotelile încheiate sărbătorește- și atunci te vei putea apropia de margine fără să-ți fie teamă.
Teamă ? Teama de moarte e mai rea decât moartea. Teama de suferință, de suferința aceea care-ți răscolește carnea, care te face să-ți muști buzele până la sânge, să blestemi- suferința aceea albă și multă care te umple de parcă ai fi scufundat în ghips.
Teamă ? Să nu mori vara când e cald pentru că nu ști când te vor găsi și s-ar putea să putrezești urât. Pe de altă parte să nu mori nici iarna pentru că e greu să spargă pământul să-ți facă mormânt- și ajungi spre primăvară când se dezgheață cu o mână sau un picior afară.
Teama de a nu fi găsit...prin mediile universitare engleze circulă povestea lui ... profesor emerit găsit mumificat după 3 ani în care nimeni nu și-a mai pus problema de ce nu iese dl.profesor afară...
Teama de a fi ars...brr...anglo-saxonii adoră crematoriul- mi se încrețește pielea doar când mă gândesc la asta.
Să-ți pregătești cu grijă hainele pentru a nu te arăta dincolo indecent îmbrăcat. Să speri că cineva te va regreta cumva, chiar dacă ar fi femeia de serviciu căreia îi dai bacșiș pentru că-ți ia sandwich-uri.
În rest- numai de bine. Aștept cu bucurie clipa. Toți ai mei sunt dincolo.Vin și eu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!