poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 878 .



Daca vei putea..
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lorette ]

2008-10-06  |     | 



....Confuzie.Dar totusi nimic nou pt mine.O valiza plina cu amintiri,memorii,ganduri spuse sau nespuse,asteapta sa fie purtata pe meleaguri noi si sa fie descuiata si golita.Cheia e tot la mine,numai ca e undeva pierduta..e bine ca stiu de unde pot face rost de un magnet,ca s`o gasesc mai usor. Era un joc pe care obisnuiam sa`l jucam,iti mai amintesti?Traiam clipa pt ce aveam, si restul zilelor pt ce urma sa avem.Era frumos,fara prea multe intelesuri sau pasi imperfecti,fara prea multa raceala sau nori fara forme,fara prea mult soare si piele nerumenita.Eu- am lasat in urma cateva visuri,tu- vei fi mereu parte comuna in toate.Eu- credeam ca te stiu,tu- mi`ai cunoscut mereu punctul sensibil.Eu- eram fata care iti pictase o imagine perfecta,tu- erai imaginea nereusita de fapt.Si tocmai asta te facea atat de special.Mi`ai dat aripi,dupa care m`ai invatat sa zbor.Mi`ai largit cerul si l`ai facut abisal,dupa care ti`ai cumparat pistol.Si...si..cu o intentie nebinevoitoare si dementa ai trimis catre mine un glonte.MI`a ranit o aripa,dar asta nu mai conteaza.Sa te fi intarit pe tine,oare?Imi pare rau sa dezvalui asta,dar,din cauza ta,ai aratat cat de slab esti.Nu,nu,nu ai avut destul control asupra situatiei.Dar nu`ti fa griji,una ca mine n`o sa mai gasesti..eu sunt slaba de inger..dar ea,a facut pact cu stii-tu-cine.Oricum,inca vad culorile in tine.Le vad asa cum nimeni nu o sa mai poata sa le vada.Vino si scoate`ma odata din groapa asta a timpului.Da.Peste sicriul meu inca desfacut,sunt aruncate mormane de timp,nu de pamant,ca de tzarana nu mi`e frica.Din ea m`am nascut,ea mi`a simtit inima si mi`a primit lacrima cand eram disperata.Timpul insa le sterge pe toate.Bine,asta,pana la un anumit punct.Si uite asa,ajung la concluzia ca viata e alcatuita din puncte,dupa propria si personala mea teorie careia n`o sa`i aduc justificari.Mi`e lene sa caut argumente,mi`e lene sa formulez fraze pe care sa le poata intelege vecina mea de palier.Somn usor de intzeles:)!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!