poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2616 .



Cele patru faze lichide ale vieții
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lizard King ]

2008-08-29  |     | 



Cele patru faze lichide ale vieții
"Maybe then I'll fade away and not have to face the facts;
It's not easy facing them when your whole world is black"
(The Rolling Stones-Paint It Black)

Biberonul
Încep să fiu! Încă nu sunt? Ce-i asta?! Știu tot, toooot, am să le spun când am să ies de-aici! Vor rămâne uluiți, voi spune tot ce știu și...De fapt e atât de smplu! E atât de bine încât...
Dar a venit îngerul meu păzitor, mi-a pus mâna pe centrul buzei superioare și, dând din cap, a spus doar:
-Ssst!
Și de atunci port pe buză urma degetului său.

Răcoritoarea
Nu, am spus că nu acum! Þi-am explicat deja că acum vreau să mă mai joc! Nuuu! Ai stricat jucăria! Nu vreau să-mi iei alta, eu pe aia o vroiam!
Plâng. Apoi râd din nou.

Alcoolul
Viața mea e alandala! Nimic nu e cum trebuie, totul e pe dos! Ah, uită-te la coșurile astea! O-ri-bil! Cu ce cremă să îmi mai dau?! Las-o baltă, oricum n-o să te placă! Și dacă te place, n-o să te ierte! Mai bine ia o țigară, un pahar de...ceva tare și uit-o! Nu poot! Nu fii idiot! Dar nu...Þi-am zis, nu fii idiot...Mai bine uită-te la aia de colo. Mimoza aia? Ce mimoză, mă, tu nu vezi ce corp are și ce zâmbet?! Hai, apropie-te! Așa mă, nu fii timid! (să știi că folosesc vocabula „timid” ca să nu mă tot repet cu „idiot”). Sărut-o! Hai, nu vezi că abia așteaptă! Dar...Niciun „dar”!
...ce bine că am făcut Yoga! Sau o fi mai bun Creștinismul? Sau poate Buddhismul? Amețesc. Băiete, încă o halbă! Viață alandala, v-am spus!
...dar nu o iubeam, cum am ajuns eu să...? Niciun „dar”!
...cine știa că pot urla atât de tare ăștia mici?! Iar o să am probleme cu madam Georgescu. Bine că nu au dat foc la casă! Dar sunt atât de scumpi!
...la naiba, s-a îngrășat! Unde-s mimozele de altădată?!
...bă, cât mai scumpesc ăștia benzina?! Americanii-s de vină, fu...Vorbește, mă frumos, că dacă nu erau americanii, învățai nemțește cu dicționarul pe genunchi!
....era 11 metri clar, clar! Ah, mama lui de arbitru nenorocit, iar ne-a furat!
...mă, da’ ce mari v-ați făcut voi! Ce facultate...? A, nu în România? Dar...Știu, știu! Niciun „dar”! Niciun dar.

Perfuzia
Reglează mai bine porcăria aia! Nu așa! Mă doare, idioatoooo! Ah, iar curge sânge! Unde naiba e plosca?! Domnișoară! Domnișoară, plosca vă rog! Mamă, ce chiuie aparatele astea! N-am nimic, gata, nu mai doare! Atât că iar n-am nimerit bine plosca, vă rog să mă iertați! Încetați cu alea, v-am mai spus, n-am nimic! De ce naiba vă uitați toți așa la mine?! Vorbiți bă, mai tare, că nu v-aud! Ce, aveți prune-n gură?! A, iar dau sânge pe toate găurile? Și ce dacă?!
Pic-pic-pic...în perfuzia aia încape...ce anume încape într-o perfuzie?
...o să știu tot! Precis o să știu tot, păcat că acum e prea...
-Ssst!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!