poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1617 .



acolo unde nu se mai calcă
personale [ Jurnal ]
în picioare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [elavictorialuca ]

2006-03-21  |     | 



drumuri, vedea. ea nu era decât prudență. îl primește, în cele din urmă, în casă. după câteva luni abia, când el se numise pe sine iubire. declarată. definitiv și desăvârșit. ultima. se făcea că este. se spunea un împreună până dincolo de moarte. se credea. era un dumnezeu. sau așa se roteau cuvintele.
mai era un tată, o cină, câteva rude. o cameră simplă. o plajă înghețată. era și o naivitate cu ochi mari, incredibil de mirați. a urmat un peisaj venețian și o așteptare. un avion. cuvinte cum nu se mai spuseseră. și se făcea că era dragoste de se frângea lemnul. și grijă, și apă. și hrană aleasă. blândețe și rugă.
erau așteptări. și cărți. lume. multe rele spuse. din ce în ce mai mari distanțe. fals, grămezi de fals.
uneori nesomn. nopțile nu mai aveau închidere, deschidere, doar singurătate. alte drumuri, separate. întâlniri secvențiale, într-un pod, la o sărbătoare mare, atâtea priviri și miros de cetină. ea evita. știa, pre-simțea. a doua zi, târziu, chemările lui neîncetate, o prietenă cu ea, o gară, flămând, frig, pierdere, o ușă încă deschisă, o acasă, toți trei. nesomn, cuvinte. și iar "totdeauna" făgăduit. se mai vorbea despre o nuntă prin luna cireșelor. și timpul unor împliniri.
peste toate, iar spuse grele spre și dinspre oameni. aduse în cumpănă. într-o zi, insuportabilul. punctul pus de ea, necesar, imperios. ruptură. încercări de păstrare în veghe, atât. nu după mult timp, potopul.
nici nu mai are sens. relele curg atunci când există.

---

să nu mai primești, să nu mai deschizi casa tatălui, nici lumina din camera somnului. să rămâi departe de întuneric.
vorba lui zorba, "dar ce prăbușire frumoasă...".
datorie de viață și suflet. asta nu se mai poate înapoia. niciodată.

---

mulțumesc eugenia. păcat că nu am ascultat bine atunci pre-vederea.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!