poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3573 .



Ultima treaptă
personale [ Gânduri ]
I killed your cat!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Elisabeth Graine ]

2006-03-02  |     | 




Ce păcat că nu poți prinde toată nefericirea între pleoape și apoi, cu un ultim efort să o strângi într-o lacrimă amară ca un Algocalmin luat pe stomacul gol. Mare păcat.
Picioarele-mi au înghețat de tot în lacul ăsta fără viață. Mi-am băgat picioarele în iubirea ta, și uite cu ce m-am ales! Te simți bine? Îți convine? Ce plăcut, ai un bici cu două capete; ne lovești pe amândoi cu o singură șficuire a mâinii. Totul la numai 10.000 de lei! Super ofertă: Relație fără viitor! Sold out!
E frumos să fii iubit! Dar să nu dăruiești înapoi nimic! Þine totul în tine.Toată grija celorlalți! Într-o zi o să fi atât de plin de iubirea străinilor încât, stând și fumând o țigară expirată vei exploda, iar oamenii, la fel de ignoranți ca și tine vor exclama zâmbind: "Ce frumos, a explodat de atâta iubire!"

Ce păcat că nu se mai trage in țeapă. Preferam sensul propriu celui figurat. Era ceva palpabil; era sânge, și carne și țipăt, și toată recuzita romantică. Acum simți numai că ceva nu e în regulă, un gol în stomac de parcă un fier încins ți-ar fi scos tot lăuntrul, afișându-l într-un public fără ochi și fără guri. A rămas o senzație de frustrare...ultima treaptă nu mai era...întinzi mana sperând ca e cineva, să te prindă, piciorul suspendat tanjește după un suport; întinzi mâna, bâjbâi într-un întuneric al soarelui ăsta orbitor cu dinți de Colgate, să te muște bine de tot, și ce faci???Știi ce faci? Nu e nimeni, băăăh, era un coșmar, WAKE-UP, esti singur!Nimeni nu o să te salveze de tine insuți! Scara aia a fost scoasă special ca tu să cazi în nas, și să te doară și să deschizi ochii, plângând o singură la-crimă. O lacrimă lungă cât un scenariu...o picătură amară. Toți luăm doftoria asta la un moment dat; tolaniți pe burtă, spulberați. E atât de amară, încât dintr-o săritură te ridică în picioare. Atât de amară încât te propagă în viață ca într-un slalom"):"evită picatura amară!"...Până când...iar o treaptă la construcții va fi scoasă...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!