poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1531 .



Ganduri
personale [ Gânduri ]
1.Culoare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SiN ]

2002-03-08  |     | 



Nu, nu eu nu sunt ca celalti isi spunea in timp ce fugea pe culoarele spitalului. Eu visez in culori, eu imi dau seama cand visez, am un sentiment de neincredere, de deja-vu. Dar acum nu visez, acum e realitatea, desi parca am mai facut asta si alta data. Adica cum realitatea? Adica sunt treaz si gandesc ce fac, am control deplin asupra mea, imi simt toti muschii si fug sa nu ma prinda. Dar de ce fug? De cine fug? Ieri seara, inainte sa ma culc stiam. Ah! mi-au luat ceasul cand m-au imbracat. Nu inteleg, hainele mele ce aveau? Erau putin prafuite. M-a durut rau. Macar daca ar fi incercat o frana, o eschivare. Dar a incercat, mi-au spus colegii, numai ca era frig si seara, nu m-a vazut in timp, pojghita de gheata aluneca si.. si era rosu, nu credeam ca si mie imi curge sange. Dar m-a durut.
De obicei oboseam mai repede.Nu, eu nu obosesc. Eu sunt de fier. Dar m-au operat si asistenta zicea ca sunt prea tanar ca sa .. Ce-i acolo, parca vrea sa ma opreasca! Nu ma prinzi. O sa te ocolesc si o sa-ti ajung in spate.. Ca e pacat sa ramai fara picioare, niste picioare puternice, de atlet, indoisem bara de protectie. Si soferul s-a suparat si a plecat de parca nici n-ar fi fost.
Uite la ce tampenii m-am apucat si eu sa le gandesc.Stai ca nu se potriveste... Parca sunt ametit. Sa fac dezacorduri in gandire?! Dar nu-i nici un dezacord, le gandesc. Adica nu ma gandesc la ele, le pornesc, ca sa gandeasca. Dar parca fugeam de ceva. Ah, uite ,am ajums la sfarsitul culoarului, acolo unde incepe altul. Dar parca e acelasi culoar.De ce sa inceapa alt culoar, daca este pus in continuarea acestuia si are aceeasi culoare ca asta. Sunt tot pe culoarul asta. Ar fi fost alt drum daca s-ar fi intrerupt deodata si s-ar fi deschis mai incolo ca sa merg pe el. Cand mai incolo, nu,nu unde, cand? E clar ca mi-e ceva neclar. De ce nu pot sa-mi exprim nici doua, trei idei in mod clar. Si ma gandesc la atatea de-mi vine sa inebunesc ca nu pot sa scap de ele. Adica de idei. Unde eram? Aaa.. pe culouare si ceasul ala nenorocit a inceput sa sune si nu vreau sa ma duc la scoala.E prea frig...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!