poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 422 .



Gând 2
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lebada_neagra ]

2021-09-17  |     | 



Într-o zi doi oameni s-au întâlnit și li s-a părut că se cunosc de multe ceasuri și vieți.
Simțeau energia polilor care se atrag.
Erau tăcuți de atâta bucurie.
Vedeau unul în celălalt calități pe care nu le găseau în ei înșiși și se simțeau prețuiți văzând cum cineva despre care nu știau că există îi privește, deși ei nu aveau mai nimic din puterea, frumusețea, calitățile celuilalt...
Era fascinant.
Erau fericiți.
Erau liberi să fie ceea ce sunt.
Erau liberi să fie fericiți cum n-au mai fost înainte în fața unui necunoscut.
Erau liberi să își numere în gând bătăile inimii atunci când venea ceasul întâlnirii cu celălalt.
Erau liberi să îl cheme.
Erau fericiți să vadă disponibilitatea celuilalt de a fi un moment cu ei.
Erau liberi să păstreze sau să distrugă acele momente care creșteau din nimic...dar creșteau.
Erau liberi să construiască o lume în care cineva chiar să îi privească, chiar să îi asculte, chiar să îi dorescă, chiar să îi iubească...

Erau atât de ...liberi!

Și dintre toate opțiunile manifestării libertății au ales să fie liberi să îl facă pe celălalt asemenea și supus lor. Au ales să fie Creatori. Au ales să se oglindească în celălalt până la a se admira pentru splendida lor exprimare, manifestare, viețuire. Au ales să își construiască în altul un templu pentru zeul care deveniseră între timp.

Apoi au ales să se privească adânc în ochii celuilalt și să își vadă toate defectele, toate temerile, toate fricile, toate traumele pe care celălalt le acceptase, dar ei nu și le puteau accepta, zei fiind, deci perfecți!

Și Creatorul a plecat în căutarea unui alt pământ virgin peste care să sufle și să îi dea o viață... frumoasă, neștiută, tumultoasă, cu principii sănătoase, solide, juste.
A lui.

La sfârșitul vieții s-a privit în toate oglinzile create pentru sinele lui flâmând și, singur în mijlocul impresionantelor lui realizări, și-a amintit o clipă de un moment în care într-o zi doi oameni s-au întâlnit și li s-a părut că se cunosc de multe, multe ceasuri și vieți...
Și a plâns...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!