poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1159 .



spatiul
personale [ ]
text-jurnal

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [EADRIAN ]

2016-10-26  |     | 



Spațiul
Eul iese și de jos.
Eram în azimut în cercul sunt. Când celălalt a intrat în cercul-vertical-numit-spatiu “sunt”, ce era în dreapta mai jos, de saturație am zis: “nu îmi sunt”. 13.10.16
Concluzia ar fi ca în noi sunt mai multe spații de sunt în plan vertical. Despre plural știam să spun că sunt niște sufluri ce ies din guri suflând în vela sufletului.
Sunt conștiința în un spațiu |O| 14.10.16
În o «negație« o omor pe mama ca prima dată, în un uz de fals. Recunosc fapta mea după două zile în câinele lup uriaș din vis ce-l primisem. Sentimentul omorului iese prin urechile câinelui. Atunci nu am avut remușcări, ci devenisem ambițios. Mă apăsam ca conștiința în un spațiu |O| în jos iar privirea din ochi țâșnea prin ochi, în sus, la 90 de grade / 14.10.16 Gândul “că vreau” este o traducere greșită.
Eul-pata-neagra vine din dreapta și se pune pe planul vertical al visului ce era în stânga.
Pe digiworld Alexandru Mironov spunea că pe Mercur a fost detectat cutremur, ca pe Europa, satelitul lui Jupiter sunt gheizere, ca pe Lună vor să pună imprimante 3d, ca un om de afaceri vrea să se facă expediție pe Marte.
Mă trezește din vis o realitate: conștiința în conștiința = imagine. 15.10.16
Eul vine în linie oblică din dreapta în visul din stânga. 15.10.16
Văd o față de vreo 12 ani stând pe platforma de produse alimentare. Înțeleg că cei mici iubesc gandul-spatiu.
Înțeleg că la început visul este în dreapta. Știam de mai demult că visul este după dâmbul din față.
Înțeleg că prima secundă nu se pune de rău. Atunci nu am avut cum să o întorc și nici să o dreg. Un prieten, șahistul Toni spune mereu: atenție la neatenție.
Eul iese în stânga din visul de seara din dreapta, străpungând stratul alb a marginii aerului de dincolo de aer.
Când sunt în trup sunt eul ce pătrunde în sexul opus. 15.10.16
Când visez sunt în dreapta, în aerul de dincolo de aer. 15.10.16 Văd că cu visul vin și locuiesc sentimentul de nimic.
De ce sare în fata eul mamei, în dreapta? Este ca un pas în fată al dansurilor de societate.
Din cercul meu central, negru, te-am scos pe tine, mai în față, că cerc roz. Ești tu, mie dor de tine Atena.
«pata maro» o trimit în față de pe un plan vertical și zic că este rău.
 Dacă aștept, mă desfășor în o mulțime de euri OOOOO în față și vreau. ?
Când înseamnă simbolul se duce în față?
Mintea scoate în spațiu. 16.10.16
Sincronizarea expresiei îmi vine de jos, în rotogoale de abur alb ?.
Înțeleg perversitatea = apariția în dreapta, apoi în stânga, câte o secundă după care urmeza fapta.
Mă supără «omoară gândul nostru cel trupesc.» din rugăciunea de duminică seara de pe radio trinitas. Îmi vine să râd de populară melodie de la România tv: «iartă-mă pentru gândul nesfințit, …» 
Cum este posibil ca în minte mintea să fie în afara a ceva, în ceva sau ca entitate?
«voi»= De jos iese viitorul în șerpuire S. 16.10.16
Pe Digiworld se vorbește despre multivers. Ideea a fost a lui Hugh Everett în anii ’50. La început universul era ca o minge apoi a apărut inflația = bum. S-a luat în considerare și diafonia pentru multivers = punctul rece în radiația cosmică de fond. Universul nostru are 13,8 miliarde de ani-lumină. În 2014 s-a spus că undele gravitaționale ar explica multiversul.
Am apărut multiplicat de un infinit de ori în o imagine verticală cosmică a unui vis. Femininul era doar un eu în colțul din dreapta sus. Și mă durea marginea dintre noi.
Vorba se duce până spre aerul de dincolo de aer. 17.10.16
«cel care nu e» este în dreapta oglinzii. Emisfera dreaptă spune «sa’«. Dumnezeu a spus: sa’ fie…
Muzica de pe kiss tv este în o oglindă. 
 Mă presez în dreapta sus, deasupra planului visului?
Pe Trinitas tv se vorbește că numele Lui Iisus este din numele tetragramat evreiesc al Lui Dumnezeu care nu se traduce: iud hei va.
Numele tetragramat este preluat de la Moise, ar însemna: fața către fata = deplin.
Toate ființele îl au pe a fi prin Hristos. Iisus este în un prezent continuu: «iată, stau la ușă și bat.»
Descopăr și subliniez poate un aspect deosebit din Noul Testament:
Ioan 12:27-30
 Acum sufletul Meu este tulburat. Și ce voi zice?… Tată, izbăvește-Mă din ceasul acesta?… Dar tocmai pentru aceasta am venit până la ceasul acesta!
Mat 26.38-39; Luc 12.50; Ioan 13.21; Luc 22.53; Ioan 18.37;
28 Tată, proslăvește Numele Tău!” Și din cer s-a auzit un glas care zicea: „L-am proslăvit și-L voi mai proslăvi!”
Mat 3.17;
29 Norodul care stătea acolo și care auzise glasul a zis că a fost un tunet. Alții ziceau: „Un înger a vorbit cu El!”
30 Isus a răspuns: „Nu pentru Mine s-a auzit glasul acesta, ci pentru voi.

În vis și în aerul de dincolo de aer apare celălalt. Cum este aerul meu?
Am ochi deschis sau ochi închis în vis? 18.10.16
Cunoașterea vine în un «este», apoi în un «nu este».  
Mă trezesc cu întrebarea din vis: cum îți dorești?
Parcă visul ar fi prezent continuu.
Cu simbolul trec în un alt spațiu. 18.10.16
Dumnezeu i-a zis lui Avraam: "Ia-l pe fiul tău cel dorit, Isaac, cel pe care-l iubești, și du-te în ținutul Moria și adu-i acolo ardere-de-tot pe un munte pe care ți-l voi spune Eu!"
Din psalmul 2 al lui David reiese că Mântuitorul este pus împărat peste Sion, adică Ierusalim. Sf. Grigorie de Nyssa pune acest text în relație cu profeția din Isaia 9, 6:
“Mare va fi stăpânirea Lui
și păcii Lui nu-i va fi hotar.
Pe tronul lui David va ședea
și peste împărăția Sa,
ca s'o cârmuiască intru fericire
și s'o apere prin judecată și dreptate,
de acum și pana'n veac.
Râvna Domnului Atotțiitorului va face acestea.“
Pe de altă parte, Fericitul Augustin crede că dacă "Sion" înseamnă "contemplație", acest cuvânt nu se poate referi decât la Biserică, potrivit textului din 2 Co 3, 18 “Iar noi toți, cei ce cu fata descoperită privim ca'n oglinda slavă Domnului, intru aceeași icoană (reprezentare) ne schimbăm din slava'n slavă, ca de la Duhul Domnului.”; așadar, traducerea lăuntrică ar fi: "Eu Împărat sunt, pus de El peste Biserica".
Templul Lui Dumnezeu este construit de Solomon, fiul lui David, ridicat pe Muntele Moria la nord de Ierusalim (înglobat în Ierusalim pe vremea lui Solomon) unde venise un înger al Domnului aducând ciuma pentru o zi pe vremea lui David. Inițial David a înălțat acolo un altar pentru arderi. Templul lui Solomon avea pereții desenați cu heruvimi.
În Psalmul 2, 7, din “Eu astăzi Te-am născut”, “astăzi” înseamnă prezentul continuu, adică nașterea Fiului din Tatăl în eternitate. Fericitul Augustin spune: “tot ceea ce este veșnic este pururea în ființa”. 

Parcă o muzică a lui Bach https://www.youtube.com/watch?v=6JQm5aSjX6g bate ca în o ușă în planul de contact al aerului de dincolo de aer, o altă parcă sfredelește în aerul de dincolo de aer. Parcă o muzică la orgă încearcă să răstoarne peretele visului din aerul de dincolo de aer. (în h=1 :22) Linia melodică se întinde în dreapta, pe tot aerul muzical până la aerul de dincolo de aer, dar câteodată puțin și în față.
Mă duc în o curbă S peste celălalt și înțeleg că înțeleg numai o parte din adevărul lui. 19.10.16
Vorba este în legătură cu «vreau». M-am simțit în ființă, în stânga. În față era vorba gurii și mai aproape de mine era «vreau».
Mary Neal când a ajuns în rai:«știam că eram acasă».
Florile cântă în rai.  https://www.youtube.com/watch?v=x3QutAniJNk
«vreau» pare să aibă legătură cu rezonanța cuvintelor.
Daniel din SUA a văzut îngeri și sfinți, a vizitat casele făcute de Iisus pentru oameni. Acestea aveau viața, se mișcau. https://www.youtube.com/watch?v=ekIZsWZmATo sfinții încă nu erau pregătiți pentru a locui în case. Florile cântau și se legănau după muzică.
Traducerea este în dreapta. 19.10.16
Teo Costea https://www.youtube.com/watch?v=lx5TNfID6JE îl vede pe Iisus și o parte din noul Ierusalim. Clădirile erau și imense ca zgaraie-norii moderni, dar și clădiri mici. «Culorile nu sunt ca pe Pământ». Vede Sfânta Sfintelor din cer. Reintra în trup ca în o bucată de lemn.
David Sereda a parcurs până la al șaptelea cer două zile la rând 22/23.12.1986:
Lumina însăși mi-a spus că sunt milioane de planete-paradis suspendate în acest câmp de lumină.
În al doilea cer al luminii iubirea, extazul, pacea, puterea, frumusețea s-au multiplicat de un milion de ori. Acolo câmpul meu depășea cu cel puțin 10 metri corpul meu și tot aveam brațe și picioare.
M-am deplasat iar prin univers cu viteză mare și cântecul îngerilor se auzea mai bine făcând ca planetele și stelele și sistemele solare și galaxiile să se rotească și subparticulele atomice. Toate erau provocate de vocile îngerilor. Ei nu cântau doar pentru frumusețea corului lui Dumnezeu, ei cântau pentru a crea și pentru a susține Creația.
În al treilea cer era de miliarde de ori mai puternică iluminarea. Trupul meu era de cel puțin 30 metri în lumină, și încă aveam picioare și mâini și aveam forma divină umană.
În al patrulea cer nu mai avem mâini și picioare și trup, devenim câmp de lumină, trupul e ani-lumină în diametru.
În al șaselea cer nu mai exista sentimentul sinelui.
Vorba gândului are legătură cu prezentul. 19.10.16
Gabriel Cotabiță spune https://www.youtube.com/watch?v=xxcocmkll9k … prima călătorie a fost în Evul Mediu. Min.6: «să faci mai mult bine, să duci un mesaj de curaj și bucuria faptului că nu se întâmplă nimic dacă dispari din viață.»
Emilia Tomuta spune https://www.youtube.com/watch?v=lywnn7MFM7c
Gândul perforează cunoașterea de rău orizontală, încărcând-o roz? în o voință pozitivă. 19.10.16
Gânduri treze, orizontale, mă trezesc. 20.10.16
Ce vrei să zici zici. 20.10.16
Numele meu îl aud în șoaptă de la celălalt. Spun : da.
Cu ochii Îl pun pe Iisus în fata ? = sunt ca Iisus.
Sunt pe o curbă. Leg prezenturile continuu, adică vârfurile curbei? Când sunt pe curba jos nu am memorie.

Miros complex al aerului pentru un suflet, mers plutind, înger fără aripi; haine pentru suflete; bloc de garsoniere pentru suflete. Sufletul Îl știe pe Iisus înainte de a intra în trupul de copil https://www.youtube.com/watch?v=DtCZY-KWnbo
Edison: «ce frumos este acolo» https://www.youtube.com/watch?v=gdD-uWKED8E
Marius spune: Iadul este în pământ, în soare este rai https://www.youtube.com/watch?v=OgagNyceUZ0
Evlavioasa Voichita Demian spune: https://www.youtube.com/watch?v=OvqDlHzY_hE am auzit cântec de îngeri în moartea clinică.
În Ecuador https://www.youtube.com/watch?v=U8PZhMYdxsU Dumnezeu a vorbit unei familii penticostale. Fata Angelica primește Ieremia 33, 3 : «Cheamă-Mă și-iti voi răspunde, îți voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse pe care nu le cunoști.» Apoi ea vede: îngerii aveau sandale de cristal, aveau veșminte sfinte, Duhul Sfânt este cel mai bun prieten al meu, El este sfânt, este atotcunoscător, este omniprezent. Puteam să Îl văd transparent și strălucitor, cu o înfățișare strălucitoare. Îi puteam vedea zâmbetul și privirea plină de dragoste. Este mai frumos decât îngerii; are o voce plină de dragoste, o voce ca o înseninare, care îmi spunea : «sunt cu tine.» Când a avut moarte clinică, Iisus era om înalt, elegang, bine făcut, frumos, care răspândea lumina ; avea părul frumos, blond strălucitor, și veșmântul alb, cu un brâu auriu lat, care-i traversa pieptul. Scria pe el : «Regele regilor și Domnul Domnilor»; purta sandale de aur scânteietor, de aur strălucitor. Iadul este în pământ în o groapă întunecată, se ajunge prin un tunel, mirosul este respingător și scârbos, la capătul căruia este un abis acoperit de flăcări, în iad sunt celule. În rai este un oraș din aur. Domnul poarta cicatricile până se vor reuni sfinții în rai. Domnul a spus: « doar cei sfinți vor intra în Împărăția cerurilor.»




Acceptarea Lui Iisus are legătură cu emisfera dreaptă.
Ideea de bine atrage două vârfuri de undă? 20.10.16
Emisfera stângă are legătură cu trecutul.
Numele meu are legătură cu stânga. 22.10.16
Pentru prima dată sunt de acord cu faptul că greșim cu gândul, așa cum spune ortodoxia. Mă gândesc la înjurături. Totuși 50% nu pot afirma că ar fi greșeli.
Începutul de a trăi/de a fi este în dreapta jos. 22.10.16
Dacă este mișcare apare un simbol.
Dumnezeu ca idee în stânga. Sfinții în dreapta. Înaintez șerpuind pe un plan vertical.
Mă fac ideea morții mamei în stânga? Din cauza aceasta nu îmi convine când mama apare în dreapta. Mama ca idee?
Dacă mă retrag « este». ?
La început moartea și subiectul mort sunt apropiate OO
Când se pune de rău, răul este un cer, un cer mic, o pată neagră, în față. Mă duc spre cer șerpuind.
După faptă apar nume sau cifre.
Subiectul ce apare mărginește.
Dorul de celalat îl ia pe celălalt cu o mână lată din cer fumuriu, din față.
Imaginea/simbolul și înțelegerea se schimbă/modifica în fata datorită voinței.
În vis am creat poate peste 10 povestiri, între care erau și comedii. Pe timpul creației am avut percepția unei fântâni. A fost o impresie că povestirile sunt de la cel rău. Tot un rău era un «aspect» al tatălui meu. 23.10.16
Tatăl ia locul mamei.
Fixez în înainte noul înțeles din două oo cercuri. 23.10.16
Zic : « nu». Conștiința se duce în stânga. Cu o mână iau sferă (eul celuilalt? sau ceea ce este ?) și o arunc spre dreapta. = un joc de volei.
Conștiința se duce până în ultimul strop al înțelegerii. Dacă nu-i convine, conștiința micșorează spațiul materiei-gandite.
Când conștiința este și în ochiul drept, nu se pune de rău.
Finalitatea nu este întotdeauna că voința de a gândi.
Cântecul de operă are legătură cu gesticularea în mental.
Între mine și celălalt este dragoste în general. Și îmi cade eul/sufletul în față.
Aerul de Bach https://www.youtube.com/watch?v=rrVDATvUitA&index=5&list=RD6JQm5aSjX6g
Mi-e bine când sunt mama.
(Vreau conturează subiectul în plan vertical.)
Datorită unei melodii (a lui Bach?) îmi vine să zic: aerul de dincolo de aer este în o cutie.
Stânga împroșca culoare, de jos.
Noua cunoaștere? se încheie în o sferă eliptică. Se unește stânga cu dreapta în față.
Mă trezesc din vis și înțeleg că construiesc imaginea cu dreapta, prin ochiul drept. 24.10.16
Cucerire!
Înțeleg că sectarii nu înțeleg ortodocșii când se închina pentru o secundă la o icoană. Intra-devar dacă se zăbovește mai mult de o secundă icoană este idol.
Îmi pun masca de heruvim pentru o secundă. «rămân doar eu» sfera albă plină, înconjurat de aerul de dincolo de aer. 24.10.16

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!