poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 768 .



cu stea in frunte
personale [ ]
jurnal-text

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [EADRIAN ]

2016-02-02  |     | 



Vreau curățenia mea înapoi! Parcă sunt fără mine. Mă comport în spiritul curățeniei, dar curățenia nu este cu mine.
În vis comandantul mi-a zis să scriu ceva despre cele 4 macarale. Eram cadet. Apoi am ajuns în Franța. Un francez, adică cel ce se vorbește pe sine spala ceva la canal. În curte avea o butelie mare. Aceasta este sufletul ce arde mâncare. Visul este ceea ce cred?
Văd cazul când nu este “este”. nu este era în stânga, este era în dreapta.
Am decupat râsul meu și am zis că am râs despre, deși nu era adevărat. Cred că și sentimentul că am fost nesimțit față de icoana nu este adevărat. La început mâncasem mai mult tort, mâncasem mai multă toba, apoi scărpinându-mă am zis despre mine că sunt nesimțit. Am ajuns să fiu de nevăzut în o imagine goală verticală și nu îmi convine.
Accept pentru mine capitolul 12 din Epitola către romani. Sunt îndemnuri la sfințenie, la cum să fiu.
Mă atrag cuvintele “căci sfârșitul Legii este Hristos, spre dreptate tot celui ce crede.”(Rom. 10, 4) și “… iubirea este împlinirea legii.” (Rom. 13, 10)
Apoi găsesc: “căci nimeni dintre noi nu trăiește pentru sine și nimeni nu moare pentru sine. Că dacă trăim, pentru Domnul trăim, și dacă murim, pentru Domnul murim. Deci și dacă trăim și dacă murim, ai Domnului suntem.”(Rom 14, 7-8); “căci scris este: Viu sunt Eu! – zice Domnul - …” (Rom. 14, 11); “fericit este cel ce nu se judecă pe sine în ceea ce aprobă!” (Rom. 14, 22).
Apoi văd că celălalt din imaginea orizontală este unde scrie peste el “este”.
Am fost iarăși în o curățenie la masă și am avut pentru o secundă curățenia în tâmplă dreaptă.
Aduti aminte de mine Doamne, căci în curățenie am stat în ultimul timp și cum aceasta mi-a influențat mersul.
Suferința aceasta mă lecuie de subiectivism.
Culeg două vorbe: „Comunitatea când simte că lucrezi pentru ea, vine pentru tine” mai spune maestrul care luptă să salveze satul. http://www.antena3.ro/romania/in-premiera-pictorul-stefan-caltia-cautatorul-de-comori-si-de-arta-autentica-231026.html
"Nu fac altceva decât să vorbesc despre lumea lor. Astfel, încep și ei să se simtă cineva” a conchis marele artist. http://www.antena3.ro/romania/in-premiera-pictorul-stefan-caltia-cautatorul-de-comori-si-de-arta-autentica-231026.html
Un Anonim îmi scrie: nici tu nu știi ce înseamnă dragostea ,nu încerca să desenezi ! Dragostea curată vine din gânduri curate și din rugăciune ! NIcidecum din desene.  
Răspuns: am văzut sfera albă a dragostei. Este mai mare decât mine și decât Dumnezeu.
Apoi văd că între două capete rele care se fac este în aer “nu mai știu”. Iar dacă “știu” atunci cred. “nu mai știu” era pe la mijlocul celor două capete rele.
Găsesc că număr până la 12 sau 33 în superstițiile mele pentru împăcarea cu mine.
Văd că în capul capului rău este “vreau”, dacă fac răul.
Ilie Cleopa spunea: pofta fără minte. Așa am avut și eu.
Și totuși și dracii cred în Dumnezeu. Iacov 2, 19: tu crezi că unul este Dumnezeu?: Bine faci; dar și demonii cred și se cutremură... 
Din patericul egiptean: pe demoni îi biruie smerită cugetare.
Cuvântul născut de Ilie Cleopa este furnicoleu. Păcatul devine leu.
Imaginea de început la mine era fără vreun eu în ea.
Am văzut punctul-mama ce nu mai era în starea mea de frică. Venise din dreapta. Era atrasă?
Eu nu știu să trec peste.
Că nu sunt cu mine nu e ceva neobișnuit. De multe ori am fost pierdut în timp și spațiu.
Superstiția de azi o asemăn cu sfeșnicul evreiesc cu 7 brațe.
Văd că se pune gândirea “ca”, adică că ceva (ca făclia), după șirul: “ca”-negativ, “ca”-pozitiv.
Să fiu deci că un balerin?
Văd cunoașterea prinsă în un “nu”. Cunoașterea este cerc vertical.
Am o aluzie rea, urmează oftatul, urmează compromisul.
Pavel spunea: toate să le faceți pentru slavă Lui Dumnezeu.
Am trecut peste. În frunte îmi licărește o stea albă. Fat frumos cu stea în frunte!
Văd cum din marginile capului meu mă ridic alb, spre creștet, deasupra de stea.
Apoi i-am zis Lui Dumnezeu: “Hristosul matii” cu vocea lui tataia, fapt pentru care mă văd sfera ce se duce în un hău, spre creștetul capului meu.
Mă atrage gândul unui șaman indian: el a murit ca să vii tu. Și vorba de despărțire a altui indian: știi că vom fi mereu prieteni. (cel care dansează cu lupii)
Văd în capul capului “nu vreau”, în dreapta.
În vis descopăr că în mine este “eu și Dumnezeu”, “eu și animale”.
Din ceea ce nu îmi convine mai văd un triunghi cu picățele în el.
Văd că după este urmează nu este.
Văd cum din pata de înțelegere se ridică cercul “tu zici” făcându-se cer. 03.12.16
Redescopăr cuvintele unui evreu convertit citând din Noul Testament: Iisus s-a făcut păcat. https://www.youtube.com/watch?v=YZ6MxsVRQxk Richard Wurmbrand. Ideea aceasta mă cutremură. Simt sfera maro a eului meu cum se cutremură în creștetul capului cu tot cu dreptunghiul de apă în care este. de cutremur se fac și valuri maro.
Vine o vorbă. Găsesc că subiectivism este în vorbă, ci nu ca subiectivismul ar fi de la mine.
Am văzut sinele în centrul unei imagini din vis. Era din pasta neagră. 05.01.16

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!