poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1068 .



Cercuri, pătrate, cuburi și sfere
personale [ ]
maxime si reflectii Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2015-09-18  |     | 



1.Dacă ne-am umple golurile cu divin, corpul ar fi un lest inutil, mizeria ar fi topită în imanență și ne-am amplifica dimensiunea existențială.

2.Poezia este totem, fetiș și talisman, când o concepem trecem într-o stare specială, apropiată de transcendent și de divin, rătăcim desculți prin universul interior, cu cuvintele poetice, stele lirice.

3.Poezia pulsează în ritmul expresivității și este locuită de poetul, care jonglează cu talent cu cuvintele.

4.Rănit de propria existență, fac din îndoială și circumspecție reper existențial echivoc și din solitudine un mod de a fi.

5.Când sunt indispus și lumina vie se depărtează de spiritul cercetător, mă izolez în blazare și nepăsare, fără a pierde însă contactul cu lumea vieții și cu viața lumii.

6.Ziua agățată de trăirea proprie devine ternă, insipidă și fadă, având sonorități de elegie, dacă indiferența îmi străbate ființa și induce corpului somnolență și torpoare.

7.O categorie de oameni ființează pe circumferința unui cerc, altă categorie trăiesc mișcându-se în interiorul cercului, și doar aleșii își pun sinele în centrul cercului.

8.Alții își transfigurează și transcend viața până ajung la un nivel superior și își împart existența în pătrate, în interiorul cărora se mișcă debusolați.

9.Totuși, cuburile și sferele ar fi mai indicate, pentru a ieși din bidimensionalul pătratelor și cercurilor și a intra în tridimensionalul cuburilor și sferelor, dobândind o dimensiune în plus.

10.Cântecele dezarmonioase, ca și erorile care țipă isteric, sparg crusta care acoperă eufoniile și adevărurile firave, și astfel devin expuse intemperiilor disonanțelor și minciunilor robuste.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!