poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1320 .



Gânduri(XXV)
personale [ ]
aforisme

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2015-06-26  |     | 



. Facem tot ce e omenește posibil pentru a fi fericiți; uităm însă că fericirea e apanajul îngerilor.

. Acela care simte nevoia să-și ceară iertare când greșește e un învingător.

. Poți să închizi cartea după învățătura primită. Dar nu uita, s-o tot redeschizi până ce înveți dumnezeiește.

. Altruismul ne împlinește strălucirea și frumusețea.

. Viața gângurește în scutece și se tânguie în pamperși.

. Melcul nu tărăgănează procese; altfel, și-ar căra în spate, ca un judecător isteț, viloiul cu etaj și mansardă.

. În tinerețe ai o mulțime de dorințe; la bătrânețe, o singură dorință: să mai fii tânăr o dată.

. Fumatul fără tuse e ca slujba fără toacă.

. Poetul are două mari suferințe în viață: prima, când creează; a doua, când își recită versurile.

. Omul rezistă cât lumea; numai statuia lui se macină în timp...

. Pentru mulți, de interes e cu cine și cu ce arme lupți, nu și pentru ce lupți.

. Căință: circumstanță atenuantă la Judecata de Apoi.

. Lupta cu noi înșine: o lungă succesiune de manifestări perfide.

. Setea de putere, sinonimul slăbiciunii.

. Pe cât de exigent te arăți cu tine însuți, pe atât de îngăduitoare cu tine îți va fi viața.

. Prostul crede că istețimea se ține scai de el și de asta e cât se poate de senin.

. Bătălia cea mai crâncenă nu se dă pe câmpul de luptă, ci în plan moral, cu inamicul din tine.

. Dumnezeu l-a creat pe om, munca l-a... recreat.

. La femeia frumoasă bărbații nu se uită; se holbează.

. De cele mai multe ori, trădarea partenerului nu e considerată înșelare, ci împlinire!

. Nu e bine să fii nici prea corect în ceea ce faci, tot timpul vei fi suspectat de egoism.

. Menirea omului politic e de a schimba lumea, dar nu o face de vreme ce lumea începe chiar cu el!

. Spre deosebire de bărbat, femeia nu înșală; prin natura sa e doar mai curioasă.

. Suntem dependenți de sfaturi, chiar și de acelea de prisos.

. Primul sărut și ultima palmă, amintiri de neuitat!

. Îi iubesc pe aceia care scriu cărți, dar pe cei care și le pun singuri pe foc îi divinizez.

. Lașii: vajnici luptători la zile festive.

. Pentru a-și atinge scopul, calcă până și pe propriul său cadavru.

. Ignoranța și înțelepciunea sunt desagii tăcerii: unul gol, celălalt plin.

. Un bărbat lipsit de griji are alături o femeie plină de griji. Privilegiată însă este femeia: ea îl are alături pe Dumnezeu.

. Românul nu moare niciodată de frig; la nevoie, se încâlzește înjurând Guvernul.

. Pericolele îl ocolesc pe credincios.

. Înainte vreme, se citea mult și se răsfoia puțin; în vremurile noastre, se citește puțin și se răsfoiește și mai puțin.

. Consecvent, își tot calcă pe urme.

. Când dai de o dificultate, așteaptă-te la încă una cel puțin.

. Pentru a face un bine, nicicând nu e prea târziu, dar nici prea devreme.

. Să muncim pentru plăcerea pe care ne-o oferă munca, dar nici în sclavi ai propriilor plăceri să nu ne transformăm!

. Vorba cea de taină, sămânță a răului.

. În democrația noastră originală, se scrie mai mult decât se citește și se publică mai mult decât se scrie.

. Confuzia este starea omului insuficient informat sau excesiv de informat.

. Adevărul se naște singur și moare ajutat de om.

. Singura amintire pe care o luăm cu noi în mormânt este tăcerea.

. Incompetență: fața ascunsă a celebrității.

. Și pe suflet se depune praf.

. Politician. Om cu organul vorbirii mult mai dezvoltat decât cel al gândirii.

. În domeniul nostru de specialitate suntem competenți; în celelalte domenii, suntem cei mai competenți!

. Respectul se câștigă, nu se impune; eu aș zice că se câștigă impus.

. Trupul omului valorează o avere; sufletul are preț negociabil.

. Umor. Specie literară cu autori pe cale de dispariție.

. Ura zămislește monștri; dragostea, copii din flori.

. Propagandistul: popă cu boli lumești.

. Important e să avem principii și să fim gata oricând să nu murim pentru ele.

. Prostie: bumerang.




.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!