poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2092 .



Timp ieftin
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cristina-monica ]

2013-01-29  |     | 



Aproape toamnă. Merg printre umbrele deschise în piața de pește. Ascult țipătul din mine.
*
Compartimentul de tren este îndesat cu tot felul de lucruri cu miros tare: brânză și pâine, saltele de plastic, nisip de pe plajă.
*
Privind în depărtare văd doar ochii mei oglindiți pe geamul întunecat. Plutind, scufundându-se.
*
Nu sunt curioasă. Întrebările se sparg ca sticla ieftină. Între timp șed, cu picioarele sub scaun.
*
Nu este destul spațiu aici. Oare ce se întâmplă cu timpul? Ce s-a întâmplat cu tic-tacul ceasului cu cuc? S-a oprit.
*
Toate lucrurile rămân la fel la un moment dat. Aceeași cafenea în aceeași stație mică. E un sentiment plăcut câteodată.
*
O femeie între două vârste varsă cafeaua pe rochie. Înainte să plece adaugă mai mult ruj pe buze.
*
Ziarul de azi va acoperi toată mizeria, absorbind de pe linoleum urmele de sub scaune.
*
Sunt prea obosită pentru o altă zi: de îndată ce deschid ochii, un porumbel negru zboară de la fereastră.
*
Plimbându-mă prin parc mi-am dat seama că bătrânii citesc știrile sub cireși înfloriți.
*
Desigur...minutul în care el se apleacă în fața zâmbetului ei, pe marginea lacului artificial.
*
De fiecare dată când pășesc încet pe gheața care se topește, mă gândesc că urmele mele cresc prea mari.
*
În timp ce gonesc pe autostradă, cu soarele în spatele meu, mă simt ca o străină pe pământ.
*
Traficul din capul meu crește în progresie geometrică. Atât timp cât încă îmi amintesc.
*
Însemne de graffiti într-un pasaj întunecat, niciodată descifrate, în lumină doar la solstițiul de vară. Anotimpurile se schimbă.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!