poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1836 .



Gânduri cu parfum aforistic
personale [ Gânduri ]
parfum aforistic

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Oanara ]

2012-12-04  |     | 



Câteodată uităm că suntem oameni și deghizându-ne în fluturi, trăim o viață într-o zi.
*
Iubirea este pâinea sufletului.
*
Noaptea este anotimpul demonilor din gânduri.
*
Ce este rațiunea dacă nu strop de luciditate și ce este luciditatea dacă nu încercarea infatuată de a găsi răspunsuri acolo unde nu sunt de fapt întrebări?
*
Omenia- iată un cuvânt la care animalele ar izbucni în hohote sarcastice de râs daca ar fi posibil, însă poate tocmai de aceea animalele nu pot vorbi,
pentru a lasa omului iluzia că este superior.
*
Obișnuim să spunem cu un iz de înalt romantism, că ne place mirosul de iarbă cosită, însă realizam oare că de fapt ne place mirosul sângelui ierbii?
*

Pardox-Avea pești în acvariu și pește prăjit pe masă…
*

Câteodată amestecăm în mojarul sufletului tihna unei clipe și ne ungem cu ea inima care pentru o secundă amuțește , oprind sângerarile gândului.
*

Din dorința de a avea totul sub control, sau poate din plictiseală, omul a inventat timpul, reușind să-și reducă viața la un crâmpei insignifiant de timp, astfel inventând timpul, omul a inventat de fapt..nimicul.
*

Omul singura ființă înzestrată cu rațiune, pe care o folosește ca “ornament” pe post de argument.
*

Omul se agața de angoase și temeri, apoi le etalează într-o încercare deplorabila de a-și evidenția profunzimea , încercare nascută din narcisism și din placerea și erotismul autocompătimirii.
*

“Era atâta liniște ca îți auzeai gândurile “, de aceea adeseori preferăm gălagia, evadând din noi.
*
Nu pot admira cu toată sinceritatea actorii, cel mai mare talent al lor este sa se prefacă, actoria este pe undeva înșelaciune ridicată la rang de artă.
*
Uneori lumina se reflectă în lume strâmb, ca într-o oglindă distorsionată, atunci se întamplă să ne întoarcem singuri spatele și să îi lăsam pe ceilalți să ne iubească ..
*
Este suprinzător de eliberator momentul când constați că cineva din afara ta , te poate iubi mai mult decât te iubești tu, poate pentru că atunci cand vine vorba de noi înșine suntem preponderent superficiali.
*
Realitatea este iluzia personală a fiecaruia dintre noi(vedem ceea ce vream să vedem , ceea ce căutam ), poate ar trebui să căutăm adevărul evitând iluzia realitații..
*
Pe undeva îi compătimesc pe cei care fac performanță, indiferent de domeniu- iși risipesc viața pentru a excela într-un singur domeniu, uitând poate să exceleze trăindu-și viața.
*
Iubirea nu există astăzi și mâine dispare-iubirea adevarată transcede timpul, spațiul și limitarile ființei umane.
*
Cuvintele ne-au fost date întru armonie, nu pentru a fi aruncate drept arme albe în fața celuilalt, mâinile ne-au fast date pentru a mângâia.
*
Superioritatea nu ți-o arăți prin cuvinte, ci prin abilitatea de a trece peste ele, rămânând centrat în iubire.
*
Suntem îngeri căzuți cerând îndurare la picioarele iubirii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!