poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1183 .



În jurul Vieții… și nu numai (6)
personale [ ]
Gânduri vechi și noi

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Amic ]

2012-03-13  |     | 



* Istoria se repetă, deoarece fiecare individ numai pârlindu-se, nu calcă din nou pe aceeași greblă.
* Unii scriitori au scris ceea ce le-a dictat secolul în care au trăit, iar alții - au dictat secolelor.
* Până când omenirea nu a inventat Mașina Timpului, poți să călătorești în Trecut sau în Viitor pe aripa Gândului.
* Terorismul de azi este un război nedeclarat, dus pe furiș de partizanii naționaliști, împotriva Globalizării.
* Gloata "turbată" și necontrolată este ca o lavă vulcanică incandescentă, care nimicește totul în calea ei.
* În matematică, odată cu schimbarea termenilor suma nu se schimbă, iar în limbă, schimbând locul cuvintelor, obținem alt conținut.
* "Marea și sarea" - promisiunea candidaților în deputați înainte de alegeri, iar după scrutin, electoratului - "borta covrigului" din partea celor aleși.
* Cu escroci cocoțați în vârful puterii democrație adevărată nu poți face, măcar desfă-te-n șapte!..
* Blestemul e o armă din cuvinte-gloanțe a adversarului care atacă subconștientul omului credul și este inofensivă, impotentă contra celui incredul, care nu ia totul drept inimă.
* Toți greșesc – și regii, și plebeii. Dar una e să greșească cel de jos și alta – cel de sus. Consecințele lor asupra societății sunt diferite: mai puțin grave și extrem de grave.
* Geniul se stinge, dar opera lui luminează... omenirea.
* Farmacia vinde sănătate pe bani, iar Natura ți-o dă gratis.
* Unde se naște trufia, se stinge prietenia.
* Minciuna – un semiadevăr, cu care este manipulată opinia publică.
* Adevărul e o armă a Luminii împotriva Minciunii, dezinformării și întunericului.
* Invidia pe urmele Talentului pășește. Pândește momentul ca să-i pună piedici, dar încercările ei sunt zadarnice.
* Forța culorii, în dependență de timp: Ziua – Alb peste negru, Noaptea – Negru peste alb.
* Limbaj comun: toți oamenii de pe Pământ, chiar și extratereștrii, râd și plâng în aceeași Limbă.
* Războiul – bătaie sângeroasă, organizată de vârfurile puterii, pentru supremația Lumii.
* Când zeii s-au înălțat la ceruri, pe Olimp s-au pogorât luciferii.
* Se poate face Rai și pe Pământ. Dorință să fie din partea su(s)pușilor... lui Dumnezeu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!