poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1260 .



Abandonarea adevărului
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2012-01-21  |     | 



Care-i visul, scopul tău, azi, România!!!... După cum se vede, ai pierdut orice speranță? Prin urmare, Dumnezeu a murit, și simți un gol imens?... Voința satanică de negare și de răzvrătire, a dezrădăcinat credința?...
Încerc să spun de câțiva ani încoace, dar poporul meu a rămas surd și mut la cuvintele din Mesajul dezvăluit nouă de Cel Prea Înalt Dumnezeu, în cartea:
“IEȘIÞI DIN EA, POPORUL MEU!”

“Și am auzit un glas din cer, zicând: Ieșiți din ea,
poporul Meu, ca să nu vă faceți părtași la păcatele
ei și să nu fiți loviți de pedepsele sortite ei”…
(Apocalipsa. Cap. 18 - 4)

Cartea nu este a mea, e a noastră, a Poporului nostru, eu doar m-am ocupat să vadă lumina tiparului, și nu numai, ci să treacă prin filtru de gândire al fiecărui cetățean roman. Cartea este cea mai mare avere, cel mai mare tezaur al acestui Popor Român. Și... iată, azi se adeverește cele proorocite de Dumnezeu în conținutul ei. Trăim vremuri cu evenimente zguduitoare! Sunt alături de cei din Piața Universității și din toată țara: cu sufletul, cu lacrimile și cu rugăciunile mele, chiar dacă în fața Adevărului, unii v-ați îndoit de Mesajul din cuprinsul cărții a cărei autor sunt. Dar, încă nu e târziu să ne împăcăm cu Dumnezeu, pentru faptul că, minunile și semnele Antihristului au pus în încurcătură chiar și pe unii dintre cei „Aleși a lui Dumnezeu” că și ei au privit cu superficialitate acest Roman-Religios-Ortodox.

În cuprinsul cărții, Iisus încearcă să ne dezvăluie, că întreg glob pământesc este guvernat de o ceață densă, marele întuneric ce bântuie azi asupra tuturor popoarelor lumii. Deși nu am ieșit de la început, așa cum ne-a îndemnat Mântuitorul, dar nu e târziu nici acum să găsim Calea ca să ne urmăm “destinul”…
Evident că ar trebui să vă reamintesc cum în Revoluția din ’89, am biruit cu cea mai iscusită armă, “Tatăl nostru”. Atunci aveam șansa să ieșim ... și să rămânem pe această Cale frumoasă, în armonie cu Cerul ca să ne fie bine, dar când am gustat “democrația” imediat i-am întos spatele lui Dumnezeu...
Am pierdut Protecția Divină, în cei 21-22 de ani rămași departe de Dumnezeu, disprețuiți, denigrați de toate popoarele lumii, fiindcă n-am înțeles că, ignorând “Chemarea din Mesajul transmis de Cel Prea Înalt, Dumnezeu, nouă Poporului Român”, ne va produce o vrăjmășie cu Făcătorul nostru, căruia îi datoram Libertatea noastră...
Am avut un cuvânt de spus, acestui popor... V-ați supărat grozav pe mine când am încercat să vă arăt Adevărul... Un Adevăr din Adevărul Divin. O Mare Lucrare a Duhului Sfânt, să devenim model de credință și civilizație înaintea popoarelor lumii. Sper, ca acum să fim încredințați de acest Adevăr si să ne schimbăm mentalitatea, printr-o conștiință curată și constantă în încrederea în Dumnezeu. Să regretăm nelegiuirile făcute până mai azi și să mergem frumos pe Calea Sfinților noștri Părinți, ba să găsim Calea și mai înaltă, ce urcă spre minunata desăvârșire duhovnicească, printr-o educație aleasă, și psihică, și moral-religioasă.
Este minunat pentru ceea ce se întâmplă în Piața Universității și în toată țara. Nu vă temeți... Luptați... dar tot cu un “TATÃL Nostru!”... Veți birui… numai în numele lui Dumnezeu Așa să fie lucrarea noastră. Numai asfel vom reuși!... Să nu ne amăgim, fără Dumnezeu, peste cațiva ani, ne vom întoarce iar de unde am plecat!!... Cu puterea și mila lui Dumnezeu, a Fiului Său, a Maicii Domnului și a tuturor Sfinților, acum, avem șansa ca Romănia să devină așa cum au prezis Sfinții noștri Părinți “ROMÂNIA- GRÃDINA Maicii Domnului... Mulți zic “Ce o vrea Dumnezeu cu noi!” Facem un păcat... Dumnezeu vrea, dar nu vrem noi. Trebuie să vrem și noi! Am scris în multe din postările mele " Lucrarea Duhului Sfânt va veni de jos în sus... Iată așa se și întâmplă azi... Și nu ne este nicidecum îngăduit să mai facem greșeli... Să ne iubim copiii și nepoții noștri. Nu trebuie să plătească ei nepăsarea noastră. Ar fi o blasfemie… N-am avea liniște nici Dincolo... ne-am răsuci și în mormânt.
Pentru rugăciunile Maicii Domnului și ale Sfinților noștri Părinți, și sub călăuza și cu ajutorul deosebit al Harului Dumnezeiesc, « aleșii lui Dumnezeu » să se împotrivească vrăjmașului Anticrist și supușilor lui. Și drept recunoștință Binefăcătorului nostru, să fim în stare să mărturisim înaintea tuturor popoarelor lumii, “MESAJUL” ce ni l-a transmis nouă Domnul nostru, Iisus Hristos, prin viu grai, dar și printr-un comportament adecvat slujitorilor Celui Prea Inalt Dumnezeu, ca să ne fie bine. Așa să ne ajute Dumnezeu! Elisabeta Brănoiu.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!