poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1465 .



Viata un drum greu?
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2011-03-24  |     | 



Viata un drum greu?



Toti mergem pe un drum al vieti pe care fiecare ni-l dorim sa fie cat mai curat,plin de florii si cat mai lung. Toti ne dorim sa ne nastem in puf si sa fim mereu fericiti si iubiti pana la batranete, dar nu toti avem acest noroc, multi dintre noi ne nastem iubitii de toata lumea dar apoi grijile vietii ii fac pe multi sa uite ca exista undeva un suflet de copil care trebuie iubit cu suflet de parinte, multi dintre parinti gresesc si fac copii din greseala sau din dorinta de a fi parintii dar apoi despartirile fac ca acei copii sa sufere si sa creasca singuri sau cu unul din parintii. Unii din parintii uita de acei copii cand ii fac si ei cresc si fara ei dar apoi regretele ca nu au fost langa copii lor e prea tarziu, timpul nu se mai poate intoarce si golul lipsei acelui parinte de atunci nu poate fi umplut mai tarziu.Copii cresc si singuri dar mereu in mintea lor isi vor aduce aminte cat de mult a lipsit acel suflet de parinte, acele cuvinte mangaitoare, acele imbratisari dragi si aceea iubire de parinte.Asa ca voi copii care cresteti alaturi de parintii vostri, iubitii chiar asa cum sunt ei, buni sau rai, uni cu greutatile vietii incearca sa va creasca cu drag si sa va ofere cat de cat ceva bun in viata, uitati-va si voi unde ajung acei copii de parinti bogatii - huliganii, nu le este frica de nimic, au putere isi bat joc de oricine si nu le pasa de nimic. Stiu o sa ziceti ca nu numai copii de parinti bogati ajung asa, ca si ceilalti pot fi asa, da si alti pot fi asa, daca copiilor nu le mai pasa de parintii lor si nu-i mai asculta si intra in gasti de huligani si drogatii. Iubiti-va fratilor parintii si ascultatii ca e greu sa cresti singur pe lume si incercati sa va faceti viata frumoasa muncind cinstit si cu gandul ca poate mai tarziu va fi mai frumos, fiti mereu alaturi de parintii vostri si incercati sa le ascultati din cand in cand sfaturile ca nu strica, viata e grea si mereu un ajutor din partea lor nu strica, nu vedeti ca ajugem poate sa ne angajam la 23 de ani sau mai bine, ganditiva la viitor oare noi vom avea vreo pensie,oare noi vom avea cu ce sa ne ajutam copii,nepotii, incercati sa va ganditi la viata, stiu e frumos sa te distrezi,asai suntem tineri si meritam, da, dar distrati-va cu cap si incercati sa va ascultati parintii si nu deveniti papusile celor din puscarii. Iubiti si viata ca asai e frumoasa si doar una avem, aveti grije cum, multe fete din zilele de astazi iubesc banul, nu mai conteaza sa existe iubire a doua suflete"auzi si sa mai fie si suflete pereche", aceste au ramas cuvinte prafuite care cu greu se mai regasesc pe buzele celor batrani.Incercati sa iubiti cu adevarat,orcat de grea ar fi viata daca exista iubire si sanatate se rezolva multe in viata si se poate trai fericiti pana cand moarte ne desparte de pe acest pamant.Nu suntem vesnici pe acest pamant si ce bine este ca la cata dusmanie, ura,rautate,egoism, etc exista s-ar alege praful,deja este ceva paraf. Sa incercam sa fi mai buni si sa ne iubi mai mult intre noi.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!