poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1692 .



O iubire destramata 23
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-10-15  |     | 



O iubire destramata 23


Era o zi din octombrie 2003 si imi luasem liber sa ma duc pana la serviciu ca sa rezolv cu un imprumut la banca, am ajuns mai devreme si am mai stat putin dupa care am rezolvat problema si cei de la banca mi-au zis sa plec acasa ca in dupa amiaza zilei acelea imi intra banii in cont. Am plecat de la serviciu si m-am dus sa o astept pe Ariana sa ma intalnesc cu ea, dar pana sa ajung am dat pana la Musca si am stat putin de vorba,i-am povestit ce imi zisese Ariana pe 11 octombrie, el stia de mult povestea aceea si mi-a zis sa ma linistesc sa-mi traiesc tineretea si sa caut pe altcineva si sa o uit ca numai are rost sa o astept pe Ariana.I-am zis ca acest lucru nu pot sa-l fac atat timp cat eu la Ariana tin mai mult decat la mine, nu sunt genul de om care da cu piciorul la ce a fost frumos in viata, si ca orce ar fi ii voi fi alaturi si daca vrea sa ma uite cand va veni momentul se va intampla atunci, dar pana atunci sa fim impreuna cum eram pana atunci. Tot ce imi zicea Musca imi parea suspect, simteam ca tot ce imi spune nu o spunea de la el,ceea ce banuiam era adevarat afland la o saptamana ca tocmai Ariana ii spusese ce sa imi spuna. Am plecat cu Musca sa o asteptam pe Ariana la scoala, am intrat in curtea scolii si asteptam. Era ora 12.15 si Musca mi-a zis ca daca Ariana mai are o ora el se duce pana intr-un loc si se intoarce pana se suna, cand a plecat am vazut ca acesta vorbeste cu jandarmi, dar am zis ca ii cunoaste dar acestia ii lua datele caci intrase in incinta scolii. Eu ne stiind ce se intampla si vazand ca Ariana numai iese am urca pana la clasa ei si vazand ca-i clasa goala am coborat jos si cand sa ies din scoala dau peste jandarmi care ma opresc si imi cer datele, cum eram suparat le-am dat buletinul, mi-au zis ca imi iau datele, data asta pentru un avertizment dar data viitoare imi va da amenda.Dupa intalnirea cu jandarmii m-am dus la sala de sport caci Ariana avea sportul atunci si i-am povestit ce sa intamplat si i-am zis ca pe la unu fara ceva trebuie sa ma intalnesc cu Musca si ea mi-a zis ca s-ar putea sa plece mai devreme ca trebuie sa se duca la bibleoteca judeteana. Si asa sa intamplat a plecat mai devreme, dar mi-a zis sa ma duc sa ma intalnesc cu Musca si sa vin dupa aceea la ea. Cand m-am dus sa–l astept pe Musca la poarta principal acesta era acolo,ne –am povestit amandoi patania cu jandarmii dupa care eu i-am spus ca ne intalnim pe la ora 5, si am plecat dupa Ariana, pana sa o ajung din urma a mai fumat o tigare, parca presimteam ca ziua aceea imi va fi nasoala. Am ajuns-o din urma pe Ariana si pe colegele ei si ne-am dus impreuna la bibleoteca. Dar pana sa plece de la scoala Ariana mi-a dat un biletel pe care mi-a zis sa-l citesc cand ajung acasa,parca stiam ce scrie in el asa ca am luat-o in brate si am sarutat-o spunandu-i ca asa o sa fac. Presimteam ca ceea ce scrie in biletel o sa–mi intoarca ziua pe dos si tot drumul pana la bibleoteca nu mai la biletel ma gandeam.
Am ajuns la bibleoteca si ne-am facut abonament ca sa citim in sala de lectura, ele si-au luat cartile care le trabuiau iar eu mi-am luat o carte despre muzica la nimereala caci stiam ca nu o voi citit. Numerele pe care le pimisem unde sa stam in banca in sala de lectura cazusera ca sa nu fim impreuna ci eu cu o colega si ea cu cealalta. Am intrat in sala de lectura, am stat putin si am rasfoit cartea pe care o luasem dupa care am scos biletelul si l-am citit, de la primul cuvant lacrimile mi-au aparut in ochii, pana am citit tot biletelul de abia m-am abtinut sa nu imi cada lacrimile. Dupa ce am terminat de citit am mai recitit inca odata usor si nu stiam cum sa imi ascund lacrimile care imi curgeau ca sa nu ma vada colega ei si Ariana.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!