poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1536 .



O iubire destramata 21
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-10-12  |     | 



O iubire destramata 21


Ajunsi pe valcea Ariana avea chef de joaca, ne-am alergat putin, ne-am aruncat cu crengi unul dupa altu, ba cu nuci, si de odata ii vine ideia sa se urce intr-un pom ca vruia sa-i fac o poza caci vazuse i-a o creanga unde putea sa stea intr-o pozitie de album si chiar asa a si ramas o poza de neuitat. Usor a fost de urcat in copac dar de dat jos a fost mai dificil caci nu putea, asa ca am ajutat-o, dupa care i-am zis sa mergem sa facem o poza langa un copac care era situate pe o panta abrupta era un peisaj minunat.De abia am urcat-o pe Ariana, o tineam de manuta si o trageam in sus ca pe sanie,poza a iesit bine numai ca aparatul nu putea cuprinde frumusetea peisajului tot. Coborasul a fost la fel de greu pentru ea caci ii era frica sa nu fug si sa o las pe aceea panta, cand am ajuns jos Ariana a inceput iar joaca cu bete razbunandu-se pe mine ca o urcasem acolo, dar i-am zis sa aiba grije sa nu ma murdareasca, dar ea nu ma ascultat. Am alergat-o putin si am prins-o, am luato in brate am sarutat-o dupa care am invartit-o tinand-o de maini si rasucindu-ma in jurul meu. Apoi ne –am batut amandoi cu niste bete ca niste copii mici, dupa care am inceput sa cautam nuci dar in loc sa le mancam Ariana a gasit un alt miljoc de joaca sa le arunce in mine, vazand ca se simte bine si ca e fericita ii faceam jocul si o alergam putin dupa care ea se pornea iar cu nucile pe mine gasind si eu un adapost in spatele lui Iulia dar si aceasta ca sa nu o loveasca fugea de mine si iara ramaneam descoperit. Le-am zis apoi sa urcam pe un deal la un bazin unde se strangea apa pentru o ferma din apropiere, fetele au fost de accord si am inceput sa urcam, eu o tineam de mana pe Ariana iar ea pe Niky, dupa care am inceput sa le trag in sus ca lor le era lene sa urce, iar pe langa mine Iulia o tragea pe Stefania care era mai lenesa ca fetele mele care le trageam.
Am urcat dealul facand glume pe seama unora sau pe seama noastra, cu chiu cu vai cand sa ajungem sus Iulia a inceput sa strige la noi sa venim mai repede,noi crezand ca a vazut vreo vidra sau face misto de noi sa ajungem mai repede nu am bagato in seama. Dar cand ajungem acolo vedem cum curgea apa din bazin, daduse peste el si curgea pe sub usa si pe scari in jos ca o cascada, si le-am zis la fete sa facem poze. Dar nu am facut decat eu cu iubirea mea pe scarile pe care curgea apa incontinuu, rugand-o pe Iulia sa prinda si apa care cadea de pe scari ca o cascada dar nu a stiut cum sa mearga cu aparatul si nu a prea iesit poza asa cum imi doaream, dar totusi acea clipa minunata a ramas pe aceea fotografie si mereu imi treseara inima cand o revad.
Ne-am suit apoi pe bazin sus si am facut cateva poze, le am facut eu fetelor dupa care Stefania a vrut sa imi faca mie si Arianei o poza singuri, dar a stat saraca fata cam 2-3 minute pana sa o faca caci daduse in noi o pofta de ras de nu ne puteam sa ne oprim. Pana sa coboram ne-am oprit la o salcie pe unde curgea apa la vale sa mai facem o poza de grup, punand-o din nou pe Stefania sa faca poza, si ne stiind sa mearga bine cu el in loc sa prinda si pariasul de curgea in fata noastra, ea de abia ma prins si pe mine, dar nu a fost asta o suparare ma bucurat faptul ca in aceaste clipe Ariana sa simtit minunat si asta a fost de ajuns, caci nu stiam ce va fi mai tarziu ca ziua nu se terminase. Dupa ce am facut poza am coborat, am luat-o pe Ariana de mana si ne trageam unul pe altul alergand usor, ne sarutam si ne-am multumit pentru aceste clipe frumoase. Ajungand la fantana din capul satului ne-am dus putin sa bem apa dupa care am plecat spre locul unde ne intalnisem, adica in colt, asa cum ii ziceam noi. Pe drum ne-am intalnit cu unul din gemeni(adica fratii lui Iulia erau gemeni) si l-am rugat sa ne ia o sticla de suc, caci era cu bicicleta.
Am ajuns in colt si ne-am asezat pe banca am mai stat putin de vorba, dupa care Ariana s-a dus pana acasa iar cand s-a intors m-am dus cu ea la magazin sa cumpere parizer si zahar, eu am cumparat o punga de prajiturele pe care de foame le-am mancat pe drum si cand am ajuns in colt Iulia ne-a zis ca ei i-am oprit decat una, restul unde este, noi raspunzandu-i ca este in burtile noastre. Ariana sa dus acasa sa duca ce cumparase si cand sa intors mi-a adus si mie un sendwiss caci stia ca statusem toata ziua nemancat, am mai stat noi pe banca sa mai ascultam cateva glume de la cei care erau acolo si cand sa inserat ne-am retras pe scarile de la vile. Stateam amandoi singuri ne sarutam si ne bucuram ca suntem impreuna ca vremea fusese frumoasa si ca ne-am distrat de minune la implinirera a 5 luni de cand eram impreuna.
Dar cum tot ce este frumos nu dureaza mult a venit o clipa dezastruoasa cand Ariana a zis ca are sa imi spun ceva ce avea mai de mult sa imi spuna dar nu stia cum sa imi zica sa nu ma supar. Dar eu i-am spus ca singurul lucru care m-ar face sa ma supar ar sa imi spuna ca numai vrea sa fie cu mine, dar nu vruia sa imi zica, caci stia ca ma supar,i-am spus ca mai bine imi spune acum orcare ar fi vestea decat mai tarziu.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!