poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1376 .



Gânduri(II)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-07-17  |     | 



. O carte este o prelungire a vieții autorului sau doar o consemnare a morții lui.

. Scriitorii se miră de unde a apărut puzderia de critici, iar criticii se întreabă unde au dispărut scriitorii.

. Un eșec poate fi prezentat drept un mare succes, numai și numai prin hotărâre de guvern.

. Există totuși reciprocitate: noi cinstim geniile și le studiem operele, dar și ele ne furnizează idei ai căror autori ne pretindem.

. Calea spre eșec e construită, de obicei, cu multă dăruire și cu mari sacrificii, însă și cu o mare doză de prostie.

. Meritul nu e numai al celui care ajunge la biruință, ci și al celor care îl șterg de transpirație pe tot parcursul.

. Vremea confuziilor voite: experimentele luate drept reușite economice, scremetele drept strigăte de victorie.

. Nu dramaturgul e de vină, ci spectatorul că se plictisește prea repede.

. Oamenii politici sunt indispensabili pentru societate, precum izmenele pentru moși.

. Pentru orice prost cocoțat cât mai sus, deștepții sunt tot mai mici.

. În lipsa inteligenței, libertatea de a alege devine, în cele din urmă, constrângere.

. De intemperii e normal să te ascunzi; dar nu mereu sub aceleași fuste.

. Dacă cineva îți spune că un lucru este și negru și alb în același timp, atunci caută-ți alt portretist.

. Încet-încet zâmbetul mi s-a transformat în rânjet; cu alte cuvinte, am reușit să mă împac cu jungla.

. Cele mai nenorocite ființe sunt cele care, dezorientate, rătăcesc drumul către sine.

. Orice politician are cel puțin trei dorințe:
- să acceadă la guvernare;
- să pună umărul la binele țării;
- să nu sfârșească la pușcărie.

. Corpul e propriul nostru instrument; când omul îmbătrânește, instrumentul cântă fals.

. Ca să cumpărăm trup, ne vindem sufletul.

. Dumnezeu îl ajută pe cel slab, pe omul cumsecade, însă cel care supraviețuiește e viermele.

. Numărul medicilor și rata mortalității sunt în raport direct proporțional.

. Prin flori călcăm conștienți; în balegă, din greșeală.

. Boala de prostată, la români, face ravagii îndeosebi în parlament.

. În război, totul e posibil; în dragoste, nimic nu e imposibil.

. Deștepții și harnicii sunt exemple pentru unii; proștii și leneșii, pentru toți.

. Între viață și moarte nu pot alege decât viața; pentru că de moarte oricum nu scap.

. Pupatul în fund nu e o practică depășită; doar diversificată în culori politice.

. Mă consolează gândul că și proștii mor.

. Ticăloșii nu pier; mor doar, apoi se reîncarnează în politicieni.

. Că prostul își înalță fruntea, e problema lui; că îi aplaudăm gestul, e vina noastră.

. Lipsa de talent literar e scuzabilă, dar nu și obrăznicia de a publica.

. Nu există bărbați urâți, există doar femei năzuroase.

. Toți părinții se străduiesc să apară în fața copiilor așa cum nu sunt: exemple demne de urmat.

. După lacrimi de suferință, în căsnicie, vin și lacrimi de bucurie, la divorț.

. Unii tineri promit luna de pe cer, alții, inelul lui Saturn, câțiva fug cu banii strânși de la nuntă, iar cei mai mulți sunt lipsiți de imaginație, adică buni pentru a fi soți.

. Printre urletele noastre, îi îndemnăm pe ceilalți să-și înăbușe durerea.

. Femeia deșteaptă e frumoasă chiar și când e neîngrijită.

. Are curaj să se spânzure, dar n-o face din teamă că lanțul s-ar putea rupe.

. E sublim să mori pentru o idee, dar și mai înălțător e să trăiești pentru o idee.

. Partea de început a vieții și partea de sfârșit au o trăsătură comună: cumințenia.

. Gustul adevăratei fericiri îl știu doar cei divorțați.

. Suntem mai adevărați atunci când dormim sau când suntem treji?
- Eu zic că atunci când nu mai suntem.

. Munca îl face pe om, dar relațiile îi consfințesc scaunul.

. Dacă te înșală nevasta, înseamnă că ai ghinion; dacă-ți pune coarne amanta, trebuie să te lași de femei.

. Îmi plac cărțile, să le răsfoiesc, dar mai ales să le admir în vitrină.

. Legile există pentru noi doar în măsura în care ni se aduce la cunoștință că le-am încălcat.

. Cel care se apără de prostia altora e doar prevăzător, cel care se apără de propria-i prostie e chiar inteligent.







.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!