poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 670 .



Azi
personale [ Jurnal ]
Pentru prima oara

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [stressul ]

2010-05-10  |     | 



,,Azi m-am nascut din nou in bratele tale, iubito, azi am inceput sa pasesc din nou, sa rostesc primele cuvinte de iubire, sa invat ce este viata alaturi de tine.
As vrea sa te blestem dar nu pot pentru ca alaturi de tine am cunoscut ce este viata, tu m-ai invatat ce este ura si ce inseamna o viata fara tine.
Astept un semn de la tine, orice cuvant imi va mangaia sufletul si imi va alina durerea ce mi-ai lasat-o atunci cand ai plecat sa imi tina de urat in lipsa ta.
Spune-mi cum sa imi impiedic sufletul sa nu alerge in intampinarea ta, cum sa nu te strig pe nume in fiecare noapte, cum sa nu ma agat cu disperare de orice raza de speranta ce ma poate conduce spre tine????
Pasesc spre tine cu sufletul plin de rani si-mi ridic ochii plini de lacrimi spre tine dar tu nu-i vezi, tu esti undeva departe in lumea ta in care eu nu mai exist, o lume in care eu bietul clovn cu sufletul meu zbuciumat nu am ce cauta.
Uiti ca sufletul meu nu mai are nici macar straie de paiata care sa ii acopere goliciunea lipsita de orice aparare in fata ta.
Nu-ti face griji pentru mine iubito, nu ai cum sa ma ranesti caci cineva a facut asta de mult timp, nu ai cum sa te joci cu inima mea caci o alta a facut de mult timp si acest lucru, nu ai cum sa imi calci visele in picioare caci o alta a facut si acest lucru dar daca vrei sa faci ceva pentru mine, ceva ce nu a mai facut nimeni vreodata atunci invata-ma sa iubesc, sa sper intr-o zi cu soare, o zi in care tu vii din nou in viata mea.
Oamenii intelepti spun ca numai nebunii se indragostesc iar eu sunt nebun dupa tine, ma doare ca te-am pierdut dar nu vreau sa raman si fara amintirile care ne-au unit chiar daca ele ma ranesc acum, nu vreau sa uit ca te-am cunoscut.
Mi-e dor de zambetul tau pe care mi-l ofereai drept medicament gratuit pentru sufletul meu chinuit, fara reteta.
Oare singuratatea, aceasta plapuma cu care ma invalesc de cand ai plecat din viata mea imi poate tine de cald????
Tot ce am avut va rmane ca o poveste ce incepe cu ,, a fost odata" si se termina cu un vis frumos.
Am jucat un joc in care mi-am pierdut o parte din suflet si nu mi-ai dat nici o sansa a unei revanse as aca mi-am pierdut deja inima, sufletul linistea ce mai imi pot pierde????
Accept suferinta ca plata a greselii mele daca intr-o buna dimineata cineva va veni si imi va spune:,,Du-te, de azi esti liber sa iubesti si sa fii iubit din nou, greselile tale au fost achitate in totalitate, ti-ai ispasit pedeapsa!"
Dar nimeni nu iti acorda gratierea sau sansa unui recurd asa ca stau ca un caine si astept injectia letala sa imi curme chinul, a sosit timpul sa scriu epilogul povestii noastre.
Mainile mele cad in jos ca doua ancore caci tu nu le mai sustii iubito, de azi tu ti-ai luat zborul iar eu am ramas o jumatate de corp pentru ca cealalta jumatate a plecat odata cu tine departe de mine acolo unde eu nu am acces.
Ce bine era daca ma invatai cum se poate btrai si fara tine! As fi putut sa-mi reiau viata de la capat de mii de ori precum pasarea Phoenix!"

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!